Strzelnica | Zajęcia, rozrywki i aktywności | GTA V Poradnik GTA V

Strzelnica

Ukończenie wyzwań na strzelnicy zaowocuje zniżką w sklepie - Strzelnica | Zajęcia, rozrywki i aktywności | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Ukończenie wyzwań na strzelnicy zaowocuje zniżką w sklepie

Niektóre sklepy Ammu-Nation mają z tyłu strzelnicę. Możesz z niej skorzystać za 14 dolarów. Na strzelnicy dostępne są trzy wyzwania dla każdego typu broni. Celem jest trafianie w tarcze, gdy te się pojawią, im bliżej środka tym więcej punktów dostaniesz, do maksymalnie stu. Dodatkowo każdy celny strzał w tarcze sumuje się do mnożnika punktowego, który może parokrotnie zwiększyć zdobywane punkty (200 zamiast 100 przy 2, 300 przy 3). Każdy strzał, który nie trafi w tarczę zeruje mnożnik i musisz zaczynać budowanie go od początku. Dostępny czas jest ograniczony. Ilość punktów jakie zdobędziesz w tym czasie odzwierciedla jaki medal zdobędziesz.

Zauważ, że wyzwania są tylko dla ogólnych typów broni (pistolety, karabiny, shotguny etc.), a nie dla każdego konkretnego modelu. Dlatego używaj tego modelu, z którym czujesz się najbardziej komfortowo(być może będziesz go musiał najpierw odblokować, czy to ze strzelnicy, czy to z misji fabularnych). Idealnie powinna to być broń automatyczna i z dużym magazynkiem. Jeśli zadowala cię brązowy medal, to praktycznie wszystkie wyzwania wykonasz trzymając tylko spust i strzelając bez przerwy, nie przejmując się mnożnikiem. Złoty medal wymaga już jednak większej precyzji i mnożenia punktów, więc nie możesz sobie pozwalać na częste nietrafienia w tarczę. Same tarcze odsłaniają się z reguły w takiej samej kolejności, więc zapamiętaj ją, by wycelować w odpowiednie miejsce jeszcze zanim się odkryje. Zdobycie medalu w każdej konkurencji nagrodzi stałą zniżką w Ammu-Nation.