56 - Małpie figle | Wątek główny GTA V Poradnik GTA V

56: Monkey Business (Małpie figle)

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 55 (Wykolejeni). Możesz już dotrzeć do miejsca spotkania ze Steve'em i Dave'em znajdującego się na plaży w północno-wschodniej części hrabstwa (punkt B na mapie świata).

Grywalne postacie: Michael, Trevor

Dodatkowe informacje: To stosunkowo długa misja, która składa się z trzech zasadniczych części. Pierwsza część zakłada zabawę w płetwonurka mającą na celu przedostanie się do wnętrza obiektu badawczego. Druga część to kradzież toksyny, pozwalająca na prowadzenie działań z ukrycia. Ostatnia trzecia część to wydostanie się z toksyną z budynku i przetransportowanie jej śmigłowcem. W tym przypadku będziesz już brał udział w bezpośrednich starciach z siłami wroga.

Miejsce rozpoczęcia misji - 56 - Małpie figle | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Miejsce rozpoczęcia misji

Miejscem rozpoczęcia tej misji są okolice chatki rybackiej zlokalizowanej na plaży w północno-zachodniej części mapy i możesz tu dotrzeć dowolną spośród trzech grywalnych postaci. Wysłuchaj długiej rozmowy ze Steve'em i Dave'em, po zakończeniu której przyznana ci zostanie kontrola nad postacią Michaela. Wsiądź do łodzi (Nagasaki Dinghy) i dopłyń nią do oznaczonego punktu znajdującego się na wodzie dokładnie na wschód od ośrodka badawczego.

Wciśnij odpowiedni przycisk na padzie żeby zanurkować i zacznij płynąć za kolegami z FIB - 56 - Małpie figle | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry

Wciśnij odpowiedni przycisk na padzie żeby zanurkować i zacznij płynąć za "kolegami" z FIB. Docelowo musisz dopłynąć do niewielkiej jaskini, w której znajduje się kratka broniąca dostępu do ośrodka. Zaczekaj aż Michael wyjmie z inwentarza palnik i zacznij przecinać oznaczone zielonym kolorem kolejne fragmenty kratki (powyższy screen). Zgodnie z otrzymaną informacją nie zużywaj przy tym zbyt dużo gazu, bo w przeciwnym wypadku może ci się on przedwcześnie skończyć i w rezultacie zadanie zakończy się niepowodzeniem.

Wyjście z wody - 56 - Małpie figle | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Wyjście z wody

Kontynuuj używanie palnika do przecinania zielonych punktów, doprowadzając docelowo do odblokowania sobie dostępu do sieci podwodnych tuneli. Wyrusz ponownie za Steve'em i Dave'em, odbywając długą podróż, w trakcie której nie będziesz sobie na szczęście musiał radzić z żadnymi dodatkowymi zabezpieczeniami. Po dotarciu do większego obszaru wypłyń na powierzchnię i skorzystaj z drabinki. Upewnij się jednocześnie, że masz wybrany paralizator (stun gun).

Używaj paralizatora na napotykanych osobach - 56 - Małpie figle | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Używaj paralizatora na napotykanych osobach

Tuż po otwarciu drzwi użyj paralizatora do porażenia prądem pierwszego naukowca. Ruszaj prosto i w taki sam sposób pozbądź się jednego z ochroniarzy. Uwaga - W trakcie korzystania z paralizatora musisz dokładnie trafiać w namierzane osoby, albowiem używany przedmiot każdorazowo wymaga kilku sekund na to żeby ponownie się naładować i w międzyczasie możesz zostać zaatakowany lub doprowadzić do wszczęcia alarmu. Z pomocą może tu oczywiście przyjść spowolnienie czasu, aczkolwiek specjalną zdolność Michaela najlepiej zostawić sobie na końcową część misji.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...