Chop | Przyjaźnie i romanse | GTA V Poradnik GTA V

Chop

Chop - Chop | Przyjaźnie i romanse | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Chop

Chop to rottweiler będący własnością Lamara, czyli bliskiego znajomego Franklina. Ten sympatyczny zwierzak po raz pierwszy pojawia się w trakcie zaliczania czwartej głównej misji gry i już wtedy Franklin może wpłynąć w pewnym stopniu na jego zachowanie, przywołując go do siebie podczas rozwiązywania wspomnianego zadania. Temat zaprzyjaźnienia się z psem i szkolenia go na dobre rozwija się jednak dopiero po zakończeniu czwartej misji. Musisz zaczekać na otrzymanie wiadomości od Lamara dotyczącej przekazania Chopa pod (tymczasową rzecz jasna) opiekę Franklina.

Dwie bazowe interakcje z psem to wyprowadzanie go na spacer i rzucanie mu piłeczki - Chop | Przyjaźnie i romanse | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Dwie "bazowe" interakcje z psem to wyprowadzanie go na spacer i rzucanie mu piłeczki

Po powrocie do domu Franklina Chopa odnajdziesz na tyłach budynku, czyli przy postawionej dla niego budzie. Najprostszą metodą na poprawianie poziomu zadowolenia Chopa jest wychodzenie z nim na częste spacery po okolicy. Naturalnie sam spacer nie jest jedyną atrakcją, bo psiaka możesz też użyć różnorakich sztuczek. Początkowo jedyną dostępną sztuczką jest rzucanie piłeczki, tak by Chop mógł ją aportować, aczkolwiek w miarę postępów odblokowywane są nowe aktywności.

Zostało jeszcze 33% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...