GTA Online: Deathmatch - jak stworzyć?
Aktualizacja:
Niniejsza strona poradnika do GTA Online szczegółowo wyjaśnia tworzenie własnej rozgrywki w trybie deathmatch. Poznasz tu wszystkie dostępne opcje pozwalające wpływać na przebieg stworzonego trybu.
Podstawy

Możesz stworzyć grę w dwóch trybach, każdy na każdego lub potyczkę drużynową. Pierwszym krokiem będzie wybranie miejsca, w którym chcesz rozpocząć pracę nad swoim deathmatchem. Wywołaj mapę i wskaż miejsce, do którego chcesz się przenieść. Wybrany teren zobaczysz z lotu ptaka. Lewa Galka służy do przesuwania obrazu, natomiast prawa do zmiany położenia kamery. Lewy i prawy spust odpowiadają za oddalanie i przybliżanie obrazu.

Szczegóły rozgrywki
Wybierz opcję Szczegóły Deathmatchu. Tutaj masz do czynienia z podstawowymi opcjami, takimi jak:
- Tytuł - maksymalnie 25 znaków
- Opis - maksymalnie 250 znaków
- Fotka - będzie pojawiać się podczas uruchamiania gry oraz na stronie Rockstar Games Social Club
- Rodzaj deathmatchu - Normalny lub drużynowy
- Liczba drużyn - w przypadku wybrania drużynowego deathmatchu, ustalasz liczbę drużyn, która weźmie udział w walce. Możesz wybrać od 2 do 4 drużyn.
- Maksymalna liczba graczy - od 2 do 16
- Minimalna liczba graczy - od 2 do 16
- Limit czasowy - ustalasz maksymalny czas rozgrywki w deathmatchu, możesz ustawić od 5 do 60 minut
- Docelowy wynik - ustalasz, jaki wynik musi osiągnąć najlepszy gracz, aby Deathmatch się zakończył. Masz do wyboru od 10 do 40 zabójstw. Jeśli wyłączysz tą opcję, wygra ten, kto po upływie określonego czasu będzie miał na koncie najwięcej zabójstw.
- Zablokuj bronie - opcja ta pozwala na ustawienie zestawów uzbrojenia. Własna + zebrana, oznacza, że każdy gracz będzie mógł użyć własnych broni, które posiada oraz zebranych podczas walki. Wymuszona + zebrana oznacza, że gracz rozpocznie z bronią ustaloną przez hosta gry, ale będzie mógł korzystać także z uzbrojenia zebranego podczas walki. Wymuszona, oznacza, że gracz rozpocznie z bronią ustawioną przez hosta.
- Pora dnia - Aktualna, Rano, Południe, Noc
- Pogoda - Obecna, Ładna, Deszczowa
- Ruch uliczny - decydujesz czy życie w mieście toczy się normalnie podczas deathmatchu. Jeśli włączysz tą opcję, w okolicy walk będą jeździć auta oraz będą się poruszać przechodnie.
- Radio w lobby - ustaw, jaka stacja radiowa będzie ustawiona podczas dołączania do gry
Rozmieszczenie graczy, broni i pojazdów

Kolejną opcją w tworzeniu gry jest Rozmieszczenie.
- Umieść wyzwalacz - wskaż na mapie miejsce, w którym gracze będą się zbierać, aby rozpocząć grę
- Kamera lobby - musi ona zostać umieszczona blisko miejsca startu. Obszar, który zaznaczysz, będzie widoczny dla każdego gracza podczas dołączania do gry
- Punkty odrodzenia - ustal miejsca, w których gracze pojawią się na początku deathmatchu oraz przy każdym odrodzeniu. Ważne jest, aby na każdego gracza przypadały 2 punkty takie punkty, Np.. dla max 2 graczy, musisz ustalić 4 punkty odrodzenia, natomiast dla 16, konieczne będą 32 takie punkty.
- Punkty rozpoczęcia drużyn - w przypadku drużynowego deathmatchu, musisz ustalić także punkty rozpoczęcia, w których dana drużyna będzie startować. Dla każdego gracza musisz ustalić jeden punk rozpoczęcia.
- Uzbrojenie - w tym miejscu ustalasz, jaka broń pojawi się na terenie deathmatchu
- Pojazdy - możesz rozmieścić także pojazdy, które będą dostępne dla graczy, Np. auta, motocykle, czołgi itd.
- Rekwizyty - możesz ustawić także różne przedmioty służące za osłonę, Np. rampy, kontenery, barierki itd.
- Wylosuj - kreator sam generuje na danym obszarze punkty odrodzenia i uzbrojenie
- Przełącz radar - przełącza stopień przybliżenia radaru
- Opcje usuwania - możesz usunąć wybrane elementy lub wyczyścić całą mapę
Radio - możesz ustawić stację radiową, której chcesz tworzyć podczas tworzenia
Po stworzeniu, musisz przetestować swoje dzieło. Naciśnij opcję test. Rozpocznie się Deathmatch, w którym twoi przeciwnicy będą sterowani przez grę.
Po zakończeniu testu możesz nanieść zmiany do rozgrywki, jednak, jeśli wszystko jest tak jak planowałeś masz do wyboru 2 opcje.
Zapisz - będziesz mógł zapraszać do gry innych graczy, jednak twoje dzieło nie będzie dostępne w serwisie Rockstar Games Social Club.
Publikuj - twoja gra znajdzie się na stronie, inni gracze będą mogli ją przetestować, a najlepsze będą oznaczone, jako "zatwierdzone przez Rockstar".
0
Komentarze czytelników
MatiX19 Legionista
Witam, mam na sprzedaż GTA V Edycje Kolekcjonerską na Ps3 po ile teraz taki zabytek chodzi??? Bo mam na sprzedaż.
Maczupiczu2004 Junior
Co z ameba skopiowała z innej strony mapkę do czesci statku kosmicznego i jeszcze nieudolnie zrobiła podpowiedzi gdzie się znajdują ??????
marcinf25 Junior
Ratunku mam problem coś poszło nie tak z którąś misją trevor porwał Patricię Madrazo której nie mogę oddać martinowi bo mi zawiesiło misje pod literą B na mapie
szymonw25811141720 Junior
Z kad mam wziąć bony przylepne bo nie mogę ich kupić w sklepie
szymonw25811141720 Junior
Z kad mam wziąć bombe przylepna bo nie mogę ich kupić w sklepie
bounty_ Junior
Cześć mam pytanie z kad mam wziąć bomby samoprzylepne do misji Przyjaźń to magia?
rafalc25811 Junior
Witam Kupiłem w ulepszeniach KMy do Hamera które wygrałem w Casynie
Dlaczego nie strzelają ?
Bomby poślizgowe dzialaja
martinj25 Junior
Jak mam dojechać do części 29 bo nie kumam opisu za bardzo pomoże ktoś
janwa900190332c Junior
Hej. Zebrałem wszystkie części statku z Franklinem oprócz 29a- nie mogę znaleźć :( choć 29b znalazłem. Pomóżcie
martkart Junior
Po ostatniej misji wątku głównego (czyli kiedy kasa z Wielkiej Fuchy znajdzie się na koncie) - za 40 mln $ kup akcje Augury Insurance, w ciągu jednej dobry powinny skoczyć około 100% z około 70$szt. do 150$ za szt., i wtedy sprzedaj. Dłużej nie trzymać bo będą spadać. Potem od razu ładuj wszystko w Debonaire i idź spać kilka, kilkanaście razy. Powinny skoczyć z około 299$/szt. do 423$ /szt w ciągu tygodnia. Inwestycję w Debonaire potem jeszcze powtórzysz w misji Multibójstwo. Tak więc w1/2h pomnożyłem 41 mln$ każdej postaci do około 130mln$. A jeszcze będę robił zlecenia zabójstw dla Lestera, które windują ceny akcji.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
