67 - Wóz strażacki | Wątek główny GTA V Poradnik GTA V

67: Fire Truck (Wóz strażacki)

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 65 (Plany architekta) oraz wybrać w jej końcowej części wariant zakładający użycie przebrań strażaków (Fire Crew). Misja ta nie posiada żadnego znacznika na mapie i możesz ją rozpocząć w dowolnym miejscu.

Grywalne postacie: Michael

Dodatkowe informacje: Jedynym założeniem tej bardzo krótkiej misji jest pozyskanie wozu strażackiego. Po udanej akcji będziesz musiał dostarczyć pojazd w wyznaczone miejsce.

Wybierz numer służb ratunkowych - 67 - Wóz strażacki | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Wybierz numer służb ratunkowych

Nie radzę podejmować prób odnajdywania wozu strażackiego w jednej z remiz rozmieszczonych po całym świecie gry, bo uniemożliwi ci to zaliczenie opisywanej misji w stu procentach. Zamiast tego zatrzymaj się gdzieś niedaleko zakładu konfekcyjnego Lestera, wyjmij telefon i zadzwoń pod numer 911 lub wybierz z listy kontaktów służby ratownicze (Emergency Services). Po nawiązaniu połączenia potwierdź chęć przywołania straży pożarnej (Fire Dept.).

Miejsce ukrycia wozu strażackiego - 67 - Wóz strażacki | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Miejsce ukrycia wozu strażackiego

Zaczekaj na przybycie straży pożarnej i dokonaj kradzieży wozu strażackiego (Fire Truck). Musisz się naturalnie liczyć z tym, że akcja ta zaalarmuje stróżów prawa, tak więc niedługo po zdobyciu wspomnianej maszyny przeczekaj pościg w jakiejś bocznej alejce. Po zakończeniu poszukiwań dojedź wozem strażackim do zakładu konfekcyjnego i zaparkuj go pod mostem.

Nagrody za ukończenie misji: brak

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • What is your Emergency? - Musisz wybrać numer służb ratunkowych i w taki sposób przyczynić się do pojawienia się straży pożarnej.
  • Not a Scratch - Nie możesz poważnie uszkodzić wozu strażackiego. Postaraj się uniknąć policyjnego pościgu i w ustronnym miejscu przeczekać aż stróże prawa stracą zainteresowanie.