Finał - wstęp | Wątek główny Poradnik GTA V

Finał - wstęp

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć jedną z misji powiązanych z ostatnim dużym napadem (Wielka fucha), czyli albo misję 79 (subtelny wariant) albo misję 83 (oczywisty wariant). Możesz już udać się do willi wzgórzach Vinewood (punkt F na mapie świata).

Grywalne postacie: Franklin

Dodatkowe informacje: Tak na dobrą sprawę nie mamy tu do czynienia z pełnoprawną misją, a jedynie z krótkim spotkaniem z Devinem Westonem. Jest ono jednak BARDZO ważne, albowiem dotyczy ono wyboru zakończenia gry.

UWAGA: Po zaliczeniu tej misji Franklin zostanie postawiony przed koniecznością wybrania jednego z trzech zakończeń. Podjęta decyzja jest nieodwracalna, tak więc bardzo wskazane jest zapisanie stanu gry przed spotkaniem się z Devinem!

Grając jako Franklin musisz powrócić do jego posiadłości znajdującej się na wzgórzach Vinewood - Finał - wstęp | Wątek główny - GTA V - poradnik do gry

Grając jako Franklin musisz powrócić do jego posiadłości znajdującej się na wzgórzach Vinewood. Po dotarciu na miejsce podejdź do oznaczonego punktu, po czym odwróć się i powróć do drzwi wyjściowych. Przed Tobą spotkanie z Devinem Westonem, który postawi Franklina przed swego rodzaju ultimatum. Po zakończeniu wspomnianego spotkania główny bohater wybierze z inwentarza telefon (powyższy screen) i to właśnie w tym momencie zostaniesz postawiony przed koniecznością wyboru zakończenia gry. Oto dostępne warianty:

  • Zakończenie A - Kill Trevor (Zabić Trevora) - Do rozegrania jest w tym przypadku misja Zdrowy rozsądek. Jej wynikiem jest śmierć Trevora, w rezultacie zniknie on oczywiście z listy grywalnych postaci.
  • Zakończenie B - Kill Michael (Zabić Michaela) - Do rozegrania jest w tym przypadku misja Przyszła pora. Jej wynikiem jest śmierć Michaela, w rezultacie zniknie on oczywiście z listy grywalnych postaci.
  • Zakończenie C - Deathwish (Życzenie śmierci) - Do rozegrania jest w tym przypadku misja Trzecie wyjście. Jej wynikiem jest śmierć Stretcha, Wei Chenga, Steve'a Hainesa oraz Devona Westona. Oznacza to, że Michael, Trevor i Franklin ujdą z życiem. Zdecydowanie polecam wybór tego właśnie wariantu, pomimo tego, że wiąże się on z konieczności rozegrania bardzo długiej misji z dużą liczbą wymagających walk.

UWAGA: Jeśli pomimo mojej rekomendacji masz w planach wybór wariantu A lub wariantu B to zadbaj o wcześniejsze pozaliczanie wszystkich pobocznych misji związanych z postaciami Trevora/Michaela.