Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

GTA 5 - poradnik do gry

GTA 5 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

GTA 5: Rzutki - porady GTA 5 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Grand Theft Auto V znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje na temat gry w rzutki. Wyjaśniamy jak można zagrać w rzutki w GTA 5, jakie są najważniejsze zasady tej mini-gry i jak idealnie trafiać w upatrzone pola na tarczy.

Najlepiej punktowane pole to potrójne 20 - GTA 5: Rzutki - porady - GTA 5 - poradnik do gry
Najlepiej punktowane pole to potrójne 20

W rzutkach musisz zejść z 301 punktów do 0 trafiając w odpowiednie miejsca na planszy szybciej od swojego przeciwnika. Naprzemiennie z rywalem masz po trzy rzuty. Duże pola (białe i czarne) są warte tyle ile jest napisane na tablicy. Małe pola (czerwone i zielone) układające się w dwa okręgi to natomiast trafiona wartość pomnożona przez 2 na zewnętrznym okręgu i przez trzy na wewnętrznym.

Trafienie w środek planszy to 25 punktów lub pięćdziesiąt, jeśli trafisz w sam środek (bullseye). Pamiętać musisz o tym, że by skończyć grę musisz trafić pomnożoną wartość z okręgów lub ze środka tarczy. Innymi słowy, gdy brakuje ci 6, to trafienie 6 nie skończy gry. Musisz trafić w potrójną dwójkę (wewnętrzny pierścień) lub podwójną trójkę (zewnętrzny pierścień), by skończyć. Jeśli trafisz w gołą szóstkę, lub cokolwiek innego co przewyższa posiadaną liczbę, to 6 dalej pozostanie twoim wynikiem, a dodatkowo stracisz kolejkę (bust).

Rzutką rzucasz używając A/X. Celujesz lewym przyciskiem analogowym. Warto też trzymać RB/R1 by przyspieszyć rzuty. Celownik będzie jednak trochę chwiejny by utrudnić zadanie. Możesz tymczasowo go ustabilizować wciskając RT/R2. Rozpoczynając grę zawsze staraj się celować w potrójną dwudziestkę. Trafiając trzy z rzędu zbijesz aż 180 punktów, a wówczas istnieć będzie szansa by skończyć grę już w drugiej kolejce, gdy zostanie tylko 121. Możesz wtedy np. uderzyć potrójną dwudziestkę (71), potrójną siódemkę (40) i podwójną dwudziestkę (0).