Grand Theft Auto Online - poradnik do gry w GTA V Poradnik GTA V

Poradnik do gry GTA Online, zawiera wszystkie najważniejsze zagadnienia potrzebne do rozpoczęcia zabawy z tą produkcją - Grand Theft Auto Online - poradnik do gry w GTA V - GTA V - poradnik do gry

Poradnik do gry GTA Online, zawiera wszystkie najważniejsze zagadnienia potrzebne do rozpoczęcia zabawy z tą produkcją.

Poradnik zawiera opis tworzenia postaci, oraz ustalania współczynników umiejętności potrzebnych do dalszego rozwoju twojego bohatera. Znajdują się w nim również - opis rozpoczęcia przygody z grą oraz ogólne porady, mówiące jak bez problemu przetrwać pierwsze chwile w świecie gry.

Znajdziesz tutaj również bardzo dokładny opis trybów dostępnych w grze, traktujący zarówno o tym jak dołączać do istniejących gier, ale także jak tworzyć własne rozgrywki.

Dowiesz się także w jaki sposób dołączyć do istniejącej już ekipy oraz jak założyć własną grupę.

W poradniku znajduje się także dokładny opis uzbrojenia wraz z informacjami dotyczącymi wymaganej rangi aby odblokować daną broń.

Rozdział poświęcony finansom, pozwoli ci w szybki sposób pomnażać swoje wirtualne pieniądze a także chronić je przed innymi graczami.

Zwieńczeniem poradnika jest tabela przedstawiająca nagrody, które możesz zdobyć wykonując konkretne zadania.

Zawartość poradnika do GTA Online:

  • Tworzenie postaci
  • Pierwsze kroki w świecie gry
  • Porady dotyczące postępowania z policją
  • Tworzenie osobistego pojazdu
  • Rozwijanie umiejętności postaci
  • Dołączanie i tworzenie akcji
  • Obsługa kreatora do tworzenia własnych gier
  • Sposoby na zarabianie pieniędzy
  • Dołączanie i tworzenie własnych ekip
  • Charakterystyka uzbrojenia
  • Tryby rozrywki
  • Nagrody za osiągnięcia

Damian Kubik i Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)