Dodatkowa misja - Parenting 101 (ABC rodzicielstwa) | Wątek główny GTA V Poradnik GTA V

Dodatkowa misja: Parenting 101 (ABC rodzicielstwa)

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 73 (Krach). Zaczekaj na telefon od Jimmy'ego, odbierz go i wysłuchaj rozmowy.

Grywalne postacie: Michael

Dodatkowe informacje: To bardzo nietypowa misja, albowiem jest ona nieobowiązkowa i gra nie bierze jej pod uwagę przy podliczaniu aktualnych postępów w głównym wątku fabularnym. Założeniem tego zadania jest udzielenie pomocy Jimmy'emu, który z własnej winy znalazł się w tarapatach.

Moment wyboru - Dodatkowa misja - Parenting 101 (ABC rodzicielstwa) | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Moment wyboru

Jakiś czas po zaliczeniu misji 73 powinieneś podczas gry jako Michael otrzymać telefon od Jimmy'ego. W trakcie rozmowy dowiesz się, że Jimmy został porwany przez osoby, które obrażał przez Internet. Na sam koniec rozmowy musisz zadecydować czy zechcesz mu pomóc czy też nie i warto oczywiście wybrać ten pierwszy wariant.

Ostrzelaj auto, ale nie zrań żadnej z osób, które nim jadą - Dodatkowa misja - Parenting 101 (ABC rodzicielstwa) | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Ostrzelaj auto, ale nie zrań żadnej z osób, które nim jadą

Auto, w którym przetrzymywany jest Jimmy podróżuje po bezdrożach w centralnej części mapy (Banham Canyon). Po zbliżeniu się do SUV-a ostrzelaj go z dowolnej broni, przy czym zgodnie z otrzymaną informacją postaraj się nie zabić osób, które porwały Jimmy'ego. Po tym jak auto zostanie dostatecznie uszkodzone powinno się ono zatrzymać, zaś porywacze rzucą się do ucieczki. Zignoruj ich i zamiast tego powróć z Jimmym do aktualnego miejsca pobytu rodziny Michaela.

Nagrody za ukończenie misji: brak

Wymagania do ukończenia misji w 100%: Misja ta nie posiada żadnych dodatkowych wymagań, tak więc automatycznie zaliczana jest w 100 procentach.