76 - Gauntlet - Pillbox Hill | Wątek główny GTA V Poradnik GTA V

76: Gauntlet - Pillbox Hill

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 74 (Wielka fucha) oraz wybrać w jej końcowej części subtelny wariant zachowania (Subtle). Zaczekaj na e-maila od Lestera, który będzie zawierał informację między innymi na temat lokalizacji auta z dzielnicy Pillbox Hill.

Grywalne postacie: Michael

Dodatkowe informacje: Musisz ukraść w sumie trzy auta, przy czym każda kradzież jest bardzo zbliżona do pozostałych. Po pozyskaniu samochodu należy go zawieźć najpierw do warsztatu celem dokonania niezbędnych przeróbek i dopiero w następnej kolejności do kryjówki.

1 - 76 - Gauntlet - Pillbox Hill | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Nie przejmuj się tym, że na mapie świata nie jest wyświetlana szczegółowa lokalizacja poszukiwanego auta, bo bezproblemowo odnajdziesz je we własnym zakresie - 76 - Gauntlet - Pillbox Hill | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry

Nie przejmuj się tym, że na mapie świata nie jest wyświetlana szczegółowa lokalizacja poszukiwanego auta, bo bezproblemowo odnajdziesz je we własnym zakresie. Podpowiedź stanowi oczywiście e-mail od Lestera, który zawiera dwa zdjęcia - jedno pokazujące auto, a drugie pokazujące obszar na mapie. Poszukiwany pojazd (Bravado Gauntlet) pozostawiono mianowicie na najwyższym poziomie parkingu znajdującego się w dzielnicy Pillbox Hill. Szczegółowa lokalizacja samochodu pokazana została na powyższych screenach.

Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...