21 - Przyjaźń to magia | Wątek główny GTA V Poradnik GTA V

21: Friends Reunited (Przyjaźń to magia)

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 20 (Kryształowy labirynt). Po pewnym czasie przy przyczepie Trevora pojawi się znacznik informujący o możliwości rozpoczęcia nowego zadania (litera T na mapie świata).

Grywalne postacie: Trevor

Dodatkowe informacje: W początkowej części tej misji ponownie bardzo wskazane będzie skradanie się i unikanie wykrycia, choć tym razem nie będziesz musiał koniecznie używać karabinu snajperskiego i sprawdzą się też inne "wyciszone" odmiany broni palnej. Druga część misji jest z kolei bardzo relaksująca, zawierając długi przejazd do Los Santos, w trakcie którego uraczony zostaniesz wieloma zabawnymi rozmowami Trevora z Wade'em.

Park przyczep - 21 - Przyjaźń to magia | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Park przyczep

Po powrocie do przyczepy Trevora spotkasz Wade'a. Obejrzyj cut-scenkę, wsiądź do pojazdu (Canis Bodhi) i ruszaj na zachód, a konkretnie w stronę parku przyczep. Po dotarciu na miejsce otrzymasz nowe wytyczne związane z podłożeniem pięciu ładunków wybuchowych na wybranych przyczepach i jako że bardzo wskazane będzie rozpoczęcie skradania się wysiądź z auta i wybierz z inwentarza broń z tłumikiem (snajperkę lub jakąś inną pukawkę).

Pierwszy napotkany przeciwnik - 21 - Przyjaźń to magia | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Pierwszy napotkany przeciwnik

W trakcie przemierzania parku przyczep będziesz zauważał kolejnych członków gangu The Lost MC i warto ich wszystkich po cichu eliminować, czy to poprzez zachodzenie ich od tyłu czy używanie broni z tłumikiem. Nie radzę wdawać się z kolei w otwarte walki, bo nie tylko uniemożliwi ci to zaliczenie misji w 100 procentach, ale doprowadzi też do wybiegnięcia nowych przeciwników z przyczep. Proponuję rozpocząć od pozbycia się osoby pracującej przy jednym z samochodów.

W dalszej części przemarszu nie powinieneś się śpieszyć, bo może to doprowadzić do nagłego wykrycia - 21 - Przyjaźń to magia | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry

W dalszej części przemarszu nie powinieneś się śpieszyć, bo może to doprowadzić do nagłego wykrycia. Co więcej, jeśli odczekasz kilka chwil w ukryciu to dwóch rozmawiających ze sobą motocyklistów opuści park przyczep. Pilnuj się w pobliżu pokazanej na screenie półciężarówki, bo niedaleko niej stoi słabo widoczny przeciwnik. Pamiętaj również o tym żeby szybko eliminować wrogów stojących obok siebie, dzięki czemu nie zdołają podnieść alarmu.

Wyceluj w przyczepę i przyczep do niej bombę - 21 - Przyjaźń to magia | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Wyceluj w przyczepę i przyczep do niej bombę

Na zamontowanie ładunków na przyczepach najlepiej jest zdecydować się dopiero po oczyszczeniu całej tej okolicy. Wybierz z inwentarza ładunki samoprzylepne (Sticky Bomb) i zacznij nimi rzucać w oznaczone przez grę przyczepy. Po zamontowaniu ładunków radziłbym wycofać się w okolice miejsca rozpoczęcia eksploracji parku przyczep i dopiero wtedy je zdetonować, dzięki czemu nie zostaniesz nagle otoczony przez nowych motocyklistów. Rozpraw się z osobami, które wybiegły z pozostałych przyczep.

Punkt widokowy - 21 - Przyjaźń to magia | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Punkt widokowy

Powróć do Wade'a i rozpocznij długą podróż do Los Santos. W trakcie przejażdżki czeka Cię jeden postój w miejscu, z którego będziesz mógł obejrzeć przepiękną panoramę miasta. Cel podróży to dzielnica Vespucci Beach (okolice plaży i molo), bo to właśnie tam znajduje się mieszkanie należące do Ralpha, czyli kuzyna Wade'a.

Nagrody za ukończenie misji:

  • odblokowanie mieszkania Floyda wraz z jego aktywnościami
  • odblokowanie garażu przy domu Floyda
  • ponowne odblokowanie dostępu do pozostałych grywalnych postaci (Franklin i Michael)
  • odblokowanie szkółki lotniczej (musisz zaczekać na smsa od Rona)

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • Headshots - Musisz zabić 5 przeciwników strzałami w głowę.
  • Mystery Gift - Nie możesz zostać wykryty do momentu zamontowania ładunków na przyczepach i zdetonowania ich.
  • Unmarked - Musisz ukończyć misję bez odniesienia większych obrażeń.
  • Perfect Gift - Musisz zniszczyć wszystkie przyczepy w tym samym momencie, czyli zdecydować się na detonację dopiero po podłożeniu wszystkich pięciu bomb.