73 - Krach | Wątek główny GTA V Poradnik GTA V

73: Meltdown (Krach)

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 71 (Problemy prawne). Jakiś czas po zaliczeniu tego zadania przy jednym z luksusowych sklepów Ponsonboys pojawi się znacznik informujący o możliwości rozegrania nowej misji (punkt M na mapie świata).

Grywalne postacie: Michael

Dodatkowe informacje: Tematem przewodnim tej misji jest premiera kinowa filmu, który powstał przy współudziale Michaela. O ile pierwsza częśc misji jest bardzo rozrywkowa, to w drugiej będziesz już musiał przystąpić do bardziej zdecydowanych i agresywnych działań mających na celu ocalenie członków rodziny głównego bohatera przed najemnikami Merryweather.

Miejscem rozpoczęcia tej misji jest luksusowy sklep z odzieżą Ponsonboys znajdujący się w dzielnicy Rockford Hills - 73 - Krach | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry

Miejscem rozpoczęcia tej misji jest luksusowy sklep z odzieżą Ponsonboys znajdujący się w dzielnicy Rockford Hills. Po dotarciu na miejsce wejdź do sklepu i skieruj się do wystawy zlokalizowanej po prawej stronie. Musisz zakupić pokazany na powyższym screenie smoking (tuxedo) i oznacza to niestety wydatek rzędu 10 tysięcy dolarów. Jeżeli nie dysponujesz aktualnie wymaganą gotówką to przed rozpoczęciem tej misji wykonaj dodatkowe czynności, np. okradnij opancerzoną furgonetkę czy zaczekaj na wypłatę dochodów z tytułu posiadania nieruchomości.

Przejazd limuzyną - 73 - Krach | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Przejazd limuzyną

Michael w momencie zakupu smokingu automatycznie go założy. Wyjdź ze sklepu i zajmij miejsce na tylnej kanapie limuzyny, którą załatwił Jimmy. W trakcie przejazdu do kina, w którym swoją premierę będzie miał film Michaela, możesz załączać opcjonalną kamerę filmową. Warto także odebrać telefon od Devina Westona. Z samym Devinem spotkasz się też na czerwonym dywanie przed wejściem do kina i w subtelny sposób zasugeruje on, że życie żony Michaela znajduje się w niebezpieczeństwie.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...