Poznaj życie gangstera. Poradnik główny do gry GTA V skupia się na poradach i wskazówkach dotyczących mechaniki i świata gry. Omówione zostały elementy takie jak walka, wyposażenie, pościgi, główni bohaterowie i ich umiejętności, easter eggs, romanse oraz osiągnięcia.

Nieoficjalny poradnik do Grand Theft Auto V jest kompletnym przewodnikiem po Los Santos i okolicach, pomagając w jak najmniej kłopotliwym doświadczeniu wszystkich atrakcji oferowanych przez grę i ukończeniu jej w stu procentach. W niniejszym poradniku znajdzie się przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich głównych misji trybu dla pojedynczego gracza, jak również wszystkich opcjonalnych zadań i wyzwań otrzymywanych od osób spotykanych na ulicy czy odblokowywanych we własnym zakresie.

Bardzo duża część poradnika skupia się na temacie wskazania lokalizacji wszystkich sekretów (znajdziek). Oprócz tego opublikowane rozdziały poświęcone są dostępnym dodatkowym aktywnościom i mini-grom (kupowanie posiadłości, gra w tenisa, wykonanie skoków kaskaderskich, nurkowanie i wiele innych), omówieniu umiejętności każdej z trzech grywalnych postaci oraz zaliczaniu osiągnięć/trofeów.

Zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - GTA V - poradnik do gry

Zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V:

  • kompletny opis przejścia wszystkich głównych misji trybu dla pojedynczego gracza
  • omówienia wszystkich dostępnych dodatkowych zadań i wyzwań
  • omówienia wszystkich dostępnych aktywności i mini-gier
  • informacja na temat lokalizacji wszystkich sekretów gry
  • omówienia umiejętności każdej z trzech grywalnych postaci
  • zestawienie dostępnych osiągnięć/trofeów

Informacje o GTA V - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Arek Skan Kamiński, Damian damianxozzy Kubik, Bartek Snek Duk, Patrick Yxu Homa

Poradnik zawiera : strony: 406, ilustracje: 1577 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 39.

Przewodnik po grze

Ostatnia aktualizacja : 9 września 2016, odwiedź Przewodnik po grze

Misje

Ostatnia aktualizacja : 9 września 2016, odwiedź Misje

Mapy i sekrety

Ostatnia aktualizacja : 9 września 2016, odwiedź Mapy i sekrety

GTA Online

Ostatnia aktualizacja : 26 lipca 2017, odwiedź GTA Online

Popularne strony w GTA V - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (299)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
09.04.2018 12:18
😃
odpowiedz
1 odpowiedź
Hasowskyy
1
Junior

Wiem że nie potrzebnie napisałem ale ch*j
z tym
GTX 1050ti
i3-7780
8gb DDR4
Windows 10 64-bit

09.04.2018 14:07
odpowiedz
siwz
3
Junior

cyt ;Przy zakładaniu konta lub w zakładce właściwości (po zalogowaniu się) - koniec cyt.
Jestem na loncie i pytanie warte 100 punktów: gdzie jest ta tajemnicza zakładka,, właściwości" ? Właściwie nie wie nikt.....

21.04.2018 15:35
odpowiedz
kami123
1
Junior

Zadziała gta V na laptopie
intel core i5 7th
nvidia geforce 940mx
8gb ramu

02.05.2018 16:13
😃
odpowiedz
dekerek2812004
1
Junior

Czy pójdzie mi Gta 5. Jak tak to w ilu fpsach? Intel Core i5-7200U-2.5GHz[z boostem do 3.1GHz] Nividia geforce gtx950m 4gb /8gb ddr4 memory

07.05.2018 09:23
odpowiedz
kameleon183213
1
Junior

witam, pójdzie mi na tych podzespołach?
6 gb ram
gt 710 1gb
AMD Athlon II X2 B24 Processor

20.05.2018 13:56
odpowiedz
1 odpowiedź
xPiterMan
1
Junior

Czy pójdzie mi na :
Intel Core i5-2400 CPU @ 3.10GHz 3.10 GHz
8 GB RAM'u
32 bitowy system operacyjny
GeForce GTX 750 1GB.

Spóźniam się, ale chcę kupić tę grę.

03.06.2018 10:59
odpowiedz
Xantares
1
Junior

I3-2100 3,1
Gt520
4gb ddr3
x64 Windows Home Premium
Hdd 500gg
Ile fps to coś wyciągnie?

06.06.2018 14:07
odpowiedz
1 odpowiedź
Kokos0122
1
Junior

Siemka pójdzie gta na moim kompie ?
Procesor: AMD fx-6300 (6 rdzeni 3.50GHZ)
Karta graficzna: Gtx 570
8 gb ram
zasilacz corsair vs550
jeśli pójdzie proszę o ilość fps :D

17.06.2018 17:01
odpowiedz
Kacpereq
1
Junior

a mi pójdzie GTA?
link do laptopa:
[link]

23.06.2018 06:26
odpowiedz
yadin
101
Legend

No właśnie.

24.06.2018 18:07
odpowiedz
1 odpowiedź
Witekxd
1
Junior

Pójdzie na laptopie Dell Inspirion z parametrami:
Procesor Intel Core i3-6006U (2 rdzenie, 2.00 GHz, 3 MB cache)
Pamięć RAM 8 GB (SO-DIMM DDR4, 2133MHz)
Karta graficzna AMD Radeon R5 M430
+ Intel HD Graphics 520

27.06.2018 18:50
odpowiedz
1 odpowiedź
loordziq
1
Junior

ile będę miał fps ?
Procesor AMD Phenom II X4 945 3.00 GHz
4 gb ram
karta graficzna nvidia geforce gt 1030
Windows 7
proszę o szybką odpowiedź :)

28.06.2018 01:15
odpowiedz
2 odpowiedzi
Hesiaaa
1
Junior

Bedzie działać na tym lapku Lenovo? i ile by było FPS?
Processor Intel(R) Core(TM) i5-6200U CPU @ 2.30GHz
2.40GHz
8GB RAM
64-bit
karta graficzna AMD Radeon(TM) R7 M360
Intel(R) HD Graphics 520

04.07.2018 00:39
odpowiedz
qvickson
1
Junior

czy pojdzie mi gta v? jak tak to na ile fps

Procesor - AMD 10-9700 4x3,5GHz (Turbo 3,8GHz) + 6x GPU Radeon R7 APU
Płyta główna - Asrock/Asus/Gigabyte A320M USB 3.0 HDMI
RAM - 16GB DDR4
Karta grafiki - APU Radeon R7
Dysk - 1000 GB HDD

04.07.2018 00:40
odpowiedz
1 odpowiedź
qvickson
1
Junior

Procesor - AMD 10-9700 4x3,5GHz (Turbo 3,8GHz) + 6x GPU Radeon R7 APU
Płyta główna - Asrock/Asus/Gigabyte A320M USB 3.0 HDMI
RAM - Corsair/Hynix/Samsung 16GB DDR4
Karta grafiki - APU Radeon R7
Dysk - 1000 GB HDD

POJDZIE MI ?

06.07.2018 02:25
odpowiedz
GtaG750jzAsus
1
Junior

CPU: Intel® Core™ i7-4700HQ 2.40GHz cztery rdzenie
GPU: NVIDIA® GeForce® GTX870M
RAM: 11GB
DYSK: HDD 1TB

Pojdzie na wysokich? ;/

post wyedytowany przez GtaG750jzAsus 2018-07-06 02:26:14
10.07.2018 21:31
odpowiedz
dziadeczek2285
1
Junior

w ilu fps pójdzie gta5
intel-i7
msi geoforce gtx1080ti
bequiet dark base
MSI B85-G43 GAMING
ram 16gb
10tb pamiec

post wyedytowany przez dziadeczek2285 2018-07-10 21:32:35
16.07.2018 13:04
odpowiedz
1 odpowiedź
Piotrtrek1337
1
Junior

CPU: Intel Xeon CPU E5-1620 3.60 GHZ
GPU: GTX 650 TI
RAM: 8GB
PROSZĘ O PODANIE FPS KTÓRE WYCIĄGNIE MÓJ KOMPUTER
PROSIŁBYM O SZYBKĄ ODPOWIEDZ

post wyedytowany przez Piotrtrek1337 2018-07-16 13:07:23
16.07.2018 13:35
odpowiedz
1 odpowiedź
Yarpen z Morii
23
missing gamer

Niezły zbiór gimnazjalnego raka, po co sprawdzić sobie na YT jak gra chodzi w danej konfiguracji. Lepiej wklejać na forum swoje konfiguracje, niech ktoś sprawdzi za mnie i powie "ile fps???". Głupota ludzka nie zna granic a najciekawsze jest to, że to gry z serii GTA przyciągają najwięcej głąbów.

21.07.2018 12:26
odpowiedz
1 odpowiedź
ma5usz
1
Junior

czy gta 5 pujdzie mi na tych ustawieniach?
win 10
4 gb ram
procesor intel core i5-3230M 2.60GHz
karta graficzna geforce 740m
64-bitowy system
jak pójdzie to na ilu fps

22.07.2018 20:09
odpowiedz
1 odpowiedź
falloutowy
1
Junior

procesor: Intel Core i5 ; 2 rdzenie
pamięć: 8 GB ram
karta graficzna: Radeon R5 M230 1GB

Czy na takim pójdzie a jak to ile FPS?

post wyedytowany przez falloutowy 2018-07-22 20:11:36
27.07.2018 13:25
odpowiedz
majkro
1
Junior

Cpu: Intel Core i3-7100 dual core, 3.90Hz
Gpu: Gigabyte Geforce GTX 1050 Windforce
Win 10 Home
8 GB ram
Dysk SSD 500GB
pójdzie na tym w jakich ustawieniach i w ilu klatkach?

post wyedytowany przez majkro 2018-07-27 13:26:58
04.08.2018 13:32
odpowiedz
Altair91
1
Junior

Sprawdźcie sobie wymagania tak ciężko sprawdzić ? Poza tym bez 2 gb karty nie podchodźcie do tej gry i bez 4 jajkowego proca bo inaczej pokaz slajdów będziecie mieli mi dopiero na obecnej konfiguracji z i7 i gtx 1060 6gb gra mi się bardzo komfortowa na bardzo wysokich

04.08.2018 19:01
odpowiedz
1 odpowiedź
PanPytający
1
Junior

Mam pytanie na jakich ustawieniach i w mniej więcej ilu fpsach
pójdzie mi gta 5 na tym sprzęcie

Procesor intel core i5-3570 4 rdzenie i 4 wątki taktowane 3.40 GHz 6 MB Cache L3 i turbo do 3.80 GHz

Karta Graficzna GTX 1050 Ti 4gb GDDR5

Pamięć 8gb ram DDR3

dysk 500gb pamięci

system operacyjny windows 10 x64 bit

Prosiłbym bardzo kogoś o szczerą odpowiedź

post wyedytowany przez PanPytający 2018-08-04 19:04:07
06.08.2018 20:27
odpowiedz
Rem7
9
Chorąży

Gram na kompie gtx 1070, i5-8400, 16gb ram 2666, gra chodzi nieźle na maksa chociaż chyba zdarzały się spadki zapraszam do oglądania https://www.youtube.com/watch?v=19YToFFDd6A zrobiłem wszystkie misje główne i parę pobocznych nie chcę być konkurencją dla gryonline, ale czasem lepiej zobaczyć video pozdrawiam

07.08.2018 10:21
😒
odpowiedz
Sebix129
5
Junior

Pytanie do administracji, skoro pobieracie opłaty za korzystanie z tej strony to zróbcie porządek z tymi ludźmi wypisującymi tutaj parametry swoich PC ... Czy nie uważacie że pod tym tematem komentarze powinny mieć związek z zawartością gry tj misje itd a nie to czy jakiemuś typowi "pujdzie" gta ...

Admin: Użytkownik Forum zobowiązany jest do unikania używania wulgaryzmów, także w postaci skrótów: §2 podpunkt 2b Regulaminu Forum -> https://www.gry-online.pl/regulamin.asp?ID=2

post wyedytowany przez Admina 2018-08-07 11:40:12
13.08.2018 18:49
odpowiedz
Adamecki1991
1
Junior

Te komentarze to dramat. Czy wy jesteście idiotami, którzy nie potrafią czytać jakie są minimalne wymagania sprzętowe? Nie umiecie znaleźć rankingu kart graficznych? Przy takich brakach to nie grać w gry, tylko się uczyć. Moim rocznikom nikt tego mówić nie musiał. Ale teraz jest zidiocenie młodzieży. Szok. Pomijam już fakt, że sprawdzenie w necie to 5 min, a czekanie na odpowiedź to min kilka h

14.08.2018 10:19
😃
odpowiedz
lolo1231818
1
Junior

Windows 7 64bit SP1
Intel Core i3-6098 P
CPU @ 3.60GHz
8 GB Ram
AMD Radeon R7 200 Series
Pójdzie Gta5 na ilu fps i czy będzie lagować ???
Prosze o odpowiedz z góry Dziękuje

21.08.2018 22:03
😡
odpowiedz
Kaktuscraft
7
Legionista

Ludzie, potraficie zrobić coś tak prostego jak zajrzenie do wymagań sprzętowych? Mamy tu rozmawiać o grze, a 90% komentarzy to ,,czy mi pójdzie''.

24.09.2018 10:14
odpowiedz
Nebekenezer_
0
Junior

dziń dybry

czy można w jakiś sposób zabrać ze sobą/zaprosić znajomego do bunkra?

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297754Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297753Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297752Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297751Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297750Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297749Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297748Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297747Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297746