Poznaj życie gangstera. Poradnik główny do gry GTA V skupia się na poradach i wskazówkach dotyczących mechaniki i świata gry. Omówione zostały elementy takie jak walka, wyposażenie, pościgi, główni bohaterowie i ich umiejętności, easter eggs, romanse oraz osiągnięcia.

Nieoficjalny poradnik do Grand Theft Auto V jest kompletnym przewodnikiem po Los Santos i okolicach, pomagając w jak najmniej kłopotliwym doświadczeniu wszystkich atrakcji oferowanych przez grę i ukończeniu jej w stu procentach. W niniejszym poradniku znajdzie się przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich głównych misji trybu dla pojedynczego gracza, jak również wszystkich opcjonalnych zadań i wyzwań otrzymywanych od osób spotykanych na ulicy czy odblokowywanych we własnym zakresie.

Bardzo duża część poradnika skupia się na temacie wskazania lokalizacji wszystkich sekretów (znajdziek). Oprócz tego opublikowane rozdziały poświęcone są dostępnym dodatkowym aktywnościom i mini-grom (kupowanie posiadłości, gra w tenisa, wykonanie skoków kaskaderskich, nurkowanie i wiele innych), omówieniu umiejętności każdej z trzech grywalnych postaci oraz zaliczaniu osiągnięć/trofeów.

Zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - GTA V - poradnik do gry

Zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V:

  • kompletny opis przejścia wszystkich głównych misji trybu dla pojedynczego gracza
  • omówienia wszystkich dostępnych dodatkowych zadań i wyzwań
  • omówienia wszystkich dostępnych aktywności i mini-gier
  • informacja na temat lokalizacji wszystkich sekretów gry
  • omówienia umiejętności każdej z trzech grywalnych postaci
  • zestawienie dostępnych osiągnięć/trofeów

Informacje o GTA V - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Arek Skan Kamiński, Damian damianxozzy Kubik, Bartek Snek Duk, Patrick Yxu Homa

Poradnik zawiera : strony: 406, ilustracje: 1577 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 39.

Przewodnik po grze

Ostatnia aktualizacja : 9 września 2016, odwiedź Przewodnik po grze

Misje

Ostatnia aktualizacja : 9 września 2016, odwiedź Misje

Mapy i sekrety

Ostatnia aktualizacja : 9 września 2016, odwiedź Mapy i sekrety

GTA Online

Ostatnia aktualizacja : 26 lipca 2017, odwiedź GTA Online

Popularne strony w GTA V - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (284)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
22.02.2018 10:12
😒
odpowiedz
1 odpowiedź
pawel1111
1
Junior

Czy GTA V chociaż zadziała ledwo na tym?
Windows 7 home premium
2gb ram
procesor AMD Athlon dual core processor 4850e 2 rdzeniowy 2.50ghz
karta graficzna geforce 9600gt
32-bitowy system

23.02.2018 13:21
odpowiedz
xPatryxTiVi
1
Junior

Windows: 10 home 64bit
Procesor: Intel(R) Core(TM) i7-4510U CPU @ 2.00GHz (4 CPUs), ~2.6GHz
Ram: 4g (4096)
Karta graficzna: AMD Radeon r5 m230

Czy pójdzie mi na takim sprzęcie? A jak tak to na ily fps

23.02.2018 18:24
odpowiedz
1 odpowiedź
drafteer
1
Junior

Cpu: i5-2500
Gpu: gtx 560ti
Ram: 8gb

Pójdzie mi GTA V? I jeśli tak to w ilu fps?

26.02.2018 17:35
odpowiedz
kapiqu01
1
Junior

czy gta v pojdzie na
windows 10 pro
8 gb ram
187 pamieci
gtx 1050ti 4gb vram
i5 2400
i jak tak to w ile FPS

07.03.2018 21:21
odpowiedz
cass0609
1
Junior

PALIT 9600gforce 512mb ..

intel i7 960 3,20 ghz
ktora karte proponujecie odpisz na email lub pod ppplyta@gmail.com

15.03.2018 12:04
odpowiedz
1 odpowiedź
honey-emi
1
Junior

Procesor
typ procesora Intel® Core™ i5
seria procesora Intel® Core™ i5-6XXX
model procesora i5-6400 (2.7 GHz, 3.3 GHz Turbo, 6 MB Cache, 65W)
ilość rdzeni 4
Pamięć
ilość pamięci RAM 16 GB
Dysk twardy
typ dysku twardego 1 hybrydowy
pojemność dysku twardego 1 1000 GB
Karta graficzna
karta graficzna GeForce 930M
pamięć karty graficznej 2048 MB
złącza karty graficznej 1 x HDMI

pujdzie na nim?

15.03.2018 20:09
odpowiedz
1 odpowiedź
wreizd
1
Junior

laptop Y520: GTX 1050 4GB, i5-7300hq 3,5GHz 4 rdzenie,8GB ram ile bym miał fps ?

18.03.2018 19:28
odpowiedz
1 odpowiedź
Filip2508
1
Junior

Niech ktoś mi stwierdzi czy mi gra ujdzie czy nie, błagam.

Mój PC:
System Operacyjny: Windows 7 Home Premium, 64 bitowy
Procesor: AMD FX(tm)-8350 Eight-Core Processor
Karta Graficzna: NVIDIA GeForce GTX-960
Pamięć RAM: 8GB

30.03.2018 10:09
😁
odpowiedz
Chory kot
1
Junior

Ujdzie na tym sprzęcie?
Procesor: Intel Core i5 1.6 ghz- 3.4ghz
Karta graficzna: Intel HD Graphics 620 oraz NVIDIA GeForce 940mx
Ram: 4 gb
Pamięć: 1 tb
Czekam na odpowiedź i odrazu dziękuje tym, którzy mi odpowiedzą :)

post wyedytowany przez Chory kot 2018-03-30 10:09:42
01.04.2018 18:43
😃
odpowiedz
frajer18181875
1
Junior

Czy pójdzie mi na tym ?
Intel(R) Core (TM) I5-72900U 2.5GHz with turbo boost up to 3.1GHz
NVIDIA(R) GeForce(R) 940MX with 2 GB Dedicated VRAM

08.04.2018 08:38
👎
odpowiedz
siwz
3
Junior

Ktoś napisał, że fajny poradnik.....jeżeli już, to fajnie skopiowany. Myślę, że autor nie tylko nie znalazł większości szukanych części ,ale też ma blade pojęcie o samej zawartości gry. Świadczą o tym bzdury w opisach konkretnych lokalizacji. Przykłady:
29A - ani słowa o miejscu w którym jest element, natomiast wskazanie tunelu w kanale burzowym, którego po prostu nie można nie odnaleźć... wystarczy wjechać do wspomnianego kanału.
46 - trzeba wg autora precyzyjnie wylądować między filarami, czyli w miejscu w którym zmieściłoby się kilka śmigłowców w rzędzie...o jaką precyzję chodzi?
49 - podobno szalenie trudna lokalizacja wymagająca aż dodatkowego screena...a wystarczy tylko przejść przez dość krótki tunelik.
Na mapce, której absolutnie nie używa się w trakcie gry,( mapa na ekranie wygląda zupełnie inaczej) brak jakichkolwiek punktów odniesienia co wymaga od czytelnika dokonywania wręcz geodezyjnych obliczeń....Mógłbym tak jeszcze długo wymieniać....jednym słowem - dość marna ściąga.

09.04.2018 12:18
😃
odpowiedz
1 odpowiedź
Hasowskyy
1
Junior

Wiem że nie potrzebnie napisałem ale ch*j
z tym
GTX 1050ti
i3-7780
8gb DDR4
Windows 10 64-bit

09.04.2018 14:07
odpowiedz
siwz
3
Junior

cyt ;Przy zakładaniu konta lub w zakładce właściwości (po zalogowaniu się) - koniec cyt.
Jestem na loncie i pytanie warte 100 punktów: gdzie jest ta tajemnicza zakładka,, właściwości" ? Właściwie nie wie nikt.....

21.04.2018 15:35
odpowiedz
kami123
1
Junior

Zadziała gta V na laptopie
intel core i5 7th
nvidia geforce 940mx
8gb ramu

02.05.2018 16:13
😃
odpowiedz
dekerek2812004
1
Junior

Czy pójdzie mi Gta 5. Jak tak to w ilu fpsach? Intel Core i5-7200U-2.5GHz[z boostem do 3.1GHz] Nividia geforce gtx950m 4gb /8gb ddr4 memory

07.05.2018 09:23
odpowiedz
kameleon183213
1
Junior

witam, pójdzie mi na tych podzespołach?
6 gb ram
gt 710 1gb
AMD Athlon II X2 B24 Processor

20.05.2018 13:56
odpowiedz
1 odpowiedź
xPiterMan
1
Junior

Czy pójdzie mi na :
Intel Core i5-2400 CPU @ 3.10GHz 3.10 GHz
8 GB RAM'u
32 bitowy system operacyjny
GeForce GTX 750 1GB.

Spóźniam się, ale chcę kupić tę grę.

03.06.2018 10:59
odpowiedz
Xantares
1
Junior

I3-2100 3,1
Gt520
4gb ddr3
x64 Windows Home Premium
Hdd 500gg
Ile fps to coś wyciągnie?

06.06.2018 14:07
odpowiedz
1 odpowiedź
Kokos0122
1
Junior

Siemka pójdzie gta na moim kompie ?
Procesor: AMD fx-6300 (6 rdzeni 3.50GHZ)
Karta graficzna: Gtx 570
8 gb ram
zasilacz corsair vs550
jeśli pójdzie proszę o ilość fps :D

17.06.2018 17:01
odpowiedz
Kacpereq
1
Junior

a mi pójdzie GTA?
link do laptopa:
[link]

23.06.2018 06:26
odpowiedz
yadin
99
Legend

No właśnie.

24.06.2018 18:07
odpowiedz
1 odpowiedź
Witekxd
1
Junior

Pójdzie na laptopie Dell Inspirion z parametrami:
Procesor Intel Core i3-6006U (2 rdzenie, 2.00 GHz, 3 MB cache)
Pamięć RAM 8 GB (SO-DIMM DDR4, 2133MHz)
Karta graficzna AMD Radeon R5 M430
+ Intel HD Graphics 520

27.06.2018 18:50
odpowiedz
1 odpowiedź
loordziq
1
Junior

ile będę miał fps ?
Procesor AMD Phenom II X4 945 3.00 GHz
4 gb ram
karta graficzna nvidia geforce gt 1030
Windows 7
proszę o szybką odpowiedź :)

28.06.2018 01:15
odpowiedz
2 odpowiedzi
Hesiaaa
1
Junior

Bedzie działać na tym lapku Lenovo? i ile by było FPS?
Processor Intel(R) Core(TM) i5-6200U CPU @ 2.30GHz
2.40GHz
8GB RAM
64-bit
karta graficzna AMD Radeon(TM) R7 M360
Intel(R) HD Graphics 520

04.07.2018 00:39
odpowiedz
qvickson
0
Junior

czy pojdzie mi gta v? jak tak to na ile fps

Procesor - AMD 10-9700 4x3,5GHz (Turbo 3,8GHz) + 6x GPU Radeon R7 APU
Płyta główna - Asrock/Asus/Gigabyte A320M USB 3.0 HDMI
RAM - 16GB DDR4
Karta grafiki - APU Radeon R7
Dysk - 1000 GB HDD

04.07.2018 00:40
odpowiedz
1 odpowiedź
qvickson
0
Junior

Procesor - AMD 10-9700 4x3,5GHz (Turbo 3,8GHz) + 6x GPU Radeon R7 APU
Płyta główna - Asrock/Asus/Gigabyte A320M USB 3.0 HDMI
RAM - Corsair/Hynix/Samsung 16GB DDR4
Karta grafiki - APU Radeon R7
Dysk - 1000 GB HDD

POJDZIE MI ?

06.07.2018 02:25
odpowiedz
GtaG750jzAsus
0
Junior

CPU: Intel® Core™ i7-4700HQ 2.40GHz cztery rdzenie
GPU: NVIDIA® GeForce® GTX870M
RAM: 11GB
DYSK: HDD 1TB

Pojdzie na wysokich? ;/

post wyedytowany przez GtaG750jzAsus 2018-07-06 02:26:14
10.07.2018 21:31
odpowiedz
dziadeczek2285
0
Junior

w ilu fps pójdzie gta5
intel-i7
msi geoforce gtx1080ti
bequiet dark base
MSI B85-G43 GAMING
ram 16gb
10tb pamiec

post wyedytowany przez dziadeczek2285 2018-07-10 21:32:35
16.07.2018 13:04
odpowiedz
1 odpowiedź
Piotrtrek1337
0
Junior

CPU: Intel Xeon CPU E5-1620 3.60 GHZ
GPU: GTX 650 TI
RAM: 8GB
PROSZĘ O PODANIE FPS KTÓRE WYCIĄGNIE MÓJ KOMPUTER
PROSIŁBYM O SZYBKĄ ODPOWIEDZ

post wyedytowany przez Piotrtrek1337 2018-07-16 13:07:23
16.07.2018 13:35
odpowiedz
Yarpen z Morii
22
missing gamer

Niezły zbiór gimnazjalnego raka, po co sprawdzić sobie na YT jak gra chodzi w danej konfiguracji. Lepiej wklejać na forum swoje konfiguracje, niech ktoś sprawdzi za mnie i powie "ile fps???". Głupota ludzka nie zna granic a najciekawsze jest to, że to gry z serii GTA przyciągają najwięcej głąbów.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297754Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297753Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297752Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297751Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297750Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297749Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297748Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297747Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297746