Poznaj życie gangstera. Poradnik główny do gry GTA V skupia się na poradach i wskazówkach dotyczących mechaniki i świata gry. Omówione zostały elementy takie jak walka, wyposażenie, pościgi, główni bohaterowie i ich umiejętności, easter eggs, romanse oraz osiągnięcia.

Nieoficjalny poradnik do Grand Theft Auto V w założeniach ma stać się kompletnym przewodnikiem po Los Santos i okolicach, pomagając w jak najmniej kłopotliwym doświadczeniu wszystkich atrakcji oferowanych przez grę i ukończeniu jej w stu procentach. W niniejszym poradniku znajdzie się przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich głównych misji trybu dla pojedynczego gracza, jak również wszystkich opcjonalnych zadań i wyzwań otrzymywanych od osób spotykanych na ulicy czy odblokowywanych we własnym zakresie.

Bardzo duża część poradnika skupi się na temacie wskazania lokalizacji wszystkich sekretów (znajdziek). Oprócz tego opublikowane zostaną rozdziały poświęcone dostępnym dodatkowym aktywnościom i mini-grom (kupowanie posiadłości, gra w tenisa, wykonanie skoków kaskaderskich, nurkowanie i wiele innych), omówieniu umiejętności każdej z trzech grywalnych postaci oraz zaliczaniu osiągnięć/trofeów.

Planowana zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - GTA V - poradnik do gry

Planowana zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V:

Informacje o GTA V - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Arek Skan Kamiński, Damian damianxozzy Kubik, Bartek Snek Duk, Patrick Yxu Homa

Poradnik zawiera : strony: 406, ilustracje: 1577 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 39.

Przewodnik po grze

Ostatnia aktualizacja : 9 września 2016, odwiedź Przewodnik po grze

Misje

Ostatnia aktualizacja : 9 września 2016, odwiedź Misje

Mapy i sekrety

Ostatnia aktualizacja : 9 września 2016, odwiedź Mapy i sekrety

GTA Online

Ostatnia aktualizacja : 26 lipca 2017, odwiedź GTA Online

Popularne strony w GTA V - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (325)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
04.07.2018 00:40
odpowiedz
1 odpowiedź
qvickson
1
Junior

Procesor - AMD 10-9700 4x3,5GHz (Turbo 3,8GHz) + 6x GPU Radeon R7 APU
Płyta główna - Asrock/Asus/Gigabyte A320M USB 3.0 HDMI
RAM - Corsair/Hynix/Samsung 16GB DDR4
Karta grafiki - APU Radeon R7
Dysk - 1000 GB HDD

POJDZIE MI ?

06.07.2018 02:25
odpowiedz
GtaG750jzAsus
1
Junior

CPU: Intel® Core™ i7-4700HQ 2.40GHz cztery rdzenie
GPU: NVIDIA® GeForce® GTX870M
RAM: 11GB
DYSK: HDD 1TB

Pojdzie na wysokich? ;/

post wyedytowany przez GtaG750jzAsus 2018-07-06 02:26:14
10.07.2018 21:31
odpowiedz
1 odpowiedź
dziadeczek2285
1
Junior

w ilu fps pójdzie gta5
intel-i7
msi geoforce gtx1080ti
bequiet dark base
MSI B85-G43 GAMING
ram 16gb
10tb pamiec

post wyedytowany przez dziadeczek2285 2018-07-10 21:32:35
16.07.2018 13:04
odpowiedz
1 odpowiedź
Piotrtrek1337
1
Junior

CPU: Intel Xeon CPU E5-1620 3.60 GHZ
GPU: GTX 650 TI
RAM: 8GB
PROSZĘ O PODANIE FPS KTÓRE WYCIĄGNIE MÓJ KOMPUTER
PROSIŁBYM O SZYBKĄ ODPOWIEDZ

post wyedytowany przez Piotrtrek1337 2018-07-16 13:07:23
16.07.2018 13:35
Yarpen z Morii
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Yarpen z Morii
27
urzytkownik boży

Niezły zbiór gimnazjalnego raka, po co sprawdzić sobie na YT jak gra chodzi w danej konfiguracji. Lepiej wklejać na forum swoje konfiguracje, niech ktoś sprawdzi za mnie i powie "ile fps???". Głupota ludzka nie zna granic a najciekawsze jest to, że to gry z serii GTA przyciągają najwięcej głąbów.

21.07.2018 12:26
odpowiedz
2 odpowiedzi
ma5usz
1
Junior

czy gta 5 pujdzie mi na tych ustawieniach?
win 10
4 gb ram
procesor intel core i5-3230M 2.60GHz
karta graficzna geforce 740m
64-bitowy system
jak pójdzie to na ilu fps

22.07.2018 20:09
odpowiedz
1 odpowiedź
falloutowy
1
Junior

procesor: Intel Core i5 ; 2 rdzenie
pamięć: 8 GB ram
karta graficzna: Radeon R5 M230 1GB

Czy na takim pójdzie a jak to ile FPS?

post wyedytowany przez falloutowy 2018-07-22 20:11:36
27.07.2018 13:25
odpowiedz
majkro
1
Junior

Cpu: Intel Core i3-7100 dual core, 3.90Hz
Gpu: Gigabyte Geforce GTX 1050 Windforce
Win 10 Home
8 GB ram
Dysk SSD 500GB
pójdzie na tym w jakich ustawieniach i w ilu klatkach?

post wyedytowany przez majkro 2018-07-27 13:26:58
04.08.2018 13:32
odpowiedz
Altair91
1
Junior

Sprawdźcie sobie wymagania tak ciężko sprawdzić ? Poza tym bez 2 gb karty nie podchodźcie do tej gry i bez 4 jajkowego proca bo inaczej pokaz slajdów będziecie mieli mi dopiero na obecnej konfiguracji z i7 i gtx 1060 6gb gra mi się bardzo komfortowa na bardzo wysokich

04.08.2018 19:01
odpowiedz
2 odpowiedzi
PanPytający
1
Junior

Mam pytanie na jakich ustawieniach i w mniej więcej ilu fpsach
pójdzie mi gta 5 na tym sprzęcie

Procesor intel core i5-3570 4 rdzenie i 4 wątki taktowane 3.40 GHz 6 MB Cache L3 i turbo do 3.80 GHz

Karta Graficzna GTX 1050 Ti 4gb GDDR5

Pamięć 8gb ram DDR3

dysk 500gb pamięci

system operacyjny windows 10 x64 bit

Prosiłbym bardzo kogoś o szczerą odpowiedź

post wyedytowany przez PanPytający 2018-08-04 19:04:07
06.08.2018 20:27
odpowiedz
zanonimizowany1243598
14
Centurion
Wideo

Gram na kompie gtx 1070, i5-8400, 16gb ram 2666, gra chodzi nieźle na maksa chociaż chyba zdarzały się spadki zapraszam do oglądania https://www.youtube.com/watch?v=19YToFFDd6A zrobiłem wszystkie misje główne i parę pobocznych nie chcę być konkurencją dla gryonline, ale czasem lepiej zobaczyć video pozdrawiam

07.08.2018 10:21
😒
odpowiedz
zanonimizowany896883
5
Junior

Pytanie do administracji, skoro pobieracie opłaty za korzystanie z tej strony to zróbcie porządek z tymi ludźmi wypisującymi tutaj parametry swoich PC ... Czy nie uważacie że pod tym tematem komentarze powinny mieć związek z zawartością gry tj misje itd a nie to czy jakiemuś typowi "pujdzie" gta ...

Admin: Użytkownik Forum zobowiązany jest do unikania używania wulgaryzmów, także w postaci skrótów: §2 podpunkt 2b Regulaminu Forum -> https://www.gry-online.pl/regulamin.asp?ID=2

post wyedytowany przez Admina 2018-08-07 11:40:12
13.08.2018 18:49
1
odpowiedz
Adamecki1991
1
Junior

Te komentarze to dramat. Czy wy jesteście idiotami, którzy nie potrafią czytać jakie są minimalne wymagania sprzętowe? Nie umiecie znaleźć rankingu kart graficznych? Przy takich brakach to nie grać w gry, tylko się uczyć. Moim rocznikom nikt tego mówić nie musiał. Ale teraz jest zidiocenie młodzieży. Szok. Pomijam już fakt, że sprawdzenie w necie to 5 min, a czekanie na odpowiedź to min kilka h

14.08.2018 10:19
😃
odpowiedz
lolo1231818
1
Junior

Windows 7 64bit SP1
Intel Core i3-6098 P
CPU @ 3.60GHz
8 GB Ram
AMD Radeon R7 200 Series
Pójdzie Gta5 na ilu fps i czy będzie lagować ???
Prosze o odpowiedz z góry Dziękuje

21.08.2018 22:03
😡
odpowiedz
1 odpowiedź
Kaktuscraft
20
Centurion

Ludzie, potraficie zrobić coś tak prostego jak zajrzenie do wymagań sprzętowych? Mamy tu rozmawiać o grze, a 90% komentarzy to ,,czy mi pójdzie''.

24.09.2018 10:14
odpowiedz
1 odpowiedź
Nebekenezer_
1
Junior

dziń dybry

czy można w jakiś sposób zabrać ze sobą/zaprosić znajomego do bunkra?

10.10.2018 02:44
odpowiedz
chrupiaaaa
1
Junior

Mi na Phenom II 4x 965BE 3.4Ghz
8gb DDR2 800Mhz Ram I GTX650 2gb na wysokich fajnie szło

post wyedytowany przez chrupiaaaa 2018-10-10 02:45:08
05.12.2018 16:14
Satuk8990
odpowiedz
1 odpowiedź
Satuk8990
1
Junior

siemanko powie mi ktoś po ilu misjach odblokowywują się sklepy i inne rzeczy

14.01.2019 22:13
odpowiedz
drewniak10
1
Junior

siemka powie mi ktoś czy zadziała mi na kompie
procesor: AMD A6-74000K RADEON R5, 6 COMPUTE CORES 2C+4G 3.50GHz
8 GB RAM
64 BITOWY
karta graficzna: AMD RADEON (TM) R5 GRAPHICS
powie ktos czy zadziała i czy na ile fps ?

post wyedytowany przez drewniak10 2019-01-14 22:13:41
17.03.2019 10:58
😃
odpowiedz
żwirunino
1
Junior

Na ilu mi fps pójdzie Gta 5 ? Intel Core i5-8200U-3.5GH Nividia geforce gtx 1060 6gb ram proszę szybko o odp :)

22.04.2019 17:20
odpowiedz
Axinka
1
Junior

Na ilu fps pójdzie gta V przy troszke lepszych niż minimalnie specyfikacjach ??

18.05.2019 21:17
odpowiedz
ShoLez
1
Junior

Czy wejdzie mi na laptopie i ile mniej więcej FPS i na jaka jakość sobie ustawić?
Laptop ACER Aspire 5 (NX.GVQEP.005) i5-8250U 4GB 1000GB GFMX130 W10

20.06.2019 15:11
odpowiedz
percet123
17
Legionista

Dałem Ronowi dolecieć pierwszemu żeby zobaczyć co się stanie, wylądowałem kiedy on już był na lotnisku po czym wjechał we mnie samolotem i zginąłem.. to było zamierzone przez tworców? Że Ron bał się że Trevor sie *** i zrobi mu to co mówił jeśli przegra i dlatego nas zabija? :D

post wyedytowany przez Admina 2019-07-09 16:41:19
10.07.2019 19:26
odpowiedz
nieudacznik
1
Junior

Witam czy na procesorze intel xeon e5-1620 ?

10.07.2019 19:29
odpowiedz
1 odpowiedź
nieudacznik
1
Junior

czy moge grac mam procesor xeon e5-1620 3.60 GHz ??

10.08.2019 11:35
Warhapper
odpowiedz
Warhapper
1
Junior

kto to pisał?!

15.08.2019 09:50
odpowiedz
1 odpowiedź
voxusddsdsd18
1
Junior

Ile będzie mniej więcej fps?
Procesor:i7 7700hq
Karta: nvidia geforce gtx 1050
Ram: 8gb
Windows 10

16.08.2019 17:35
Didier z Rivii
odpowiedz
Didier z Rivii
194
life 4 sound

Mam problem ze strzałka w prawo na PS4. Nie działa mi w wybranych interakcjach, np w pierwszej misji Michaela po dojechaniu do warsztatu nie jestem w stanie zainicjować naprawy samochodu. Poza warsztatem przycisk działa prawidłowo, więc nie jest to kwestia sprzętowa.

28.08.2019 10:01
odpowiedz
limak333
1
Junior

ale mnie jak ciągle ludzie piszą ,,ile będe miał fps'''' macie inne strony do tego

post wyedytowany przez Admina 2019-10-14 14:57:31
30.08.2019 01:18
odpowiedz
1 odpowiedź
Enovexxx
1
Junior

Geforce gtx 1050 Ti 8gb Ramu procek Intel i5 Quad turbo by poszło mi na wysokich?

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297754Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297753Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297752Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297751Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297750Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297749Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297748Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297747Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297746