Poznaj życie gangstera. Poradnik główny do gry GTA V skupia się na poradach i wskazówkach dotyczących mechaniki i świata gry. Omówione zostały elementy takie jak walka, wyposażenie, pościgi, główni bohaterowie i ich umiejętności, easter eggs, romanse oraz osiągnięcia.

Nieoficjalny poradnik do Grand Theft Auto V jest kompletnym przewodnikiem po Los Santos i okolicach, pomagając w jak najmniej kłopotliwym doświadczeniu wszystkich atrakcji oferowanych przez grę i ukończeniu jej w stu procentach. W niniejszym poradniku znajdzie się przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich głównych misji trybu dla pojedynczego gracza, jak również wszystkich opcjonalnych zadań i wyzwań otrzymywanych od osób spotykanych na ulicy czy odblokowywanych we własnym zakresie.

Bardzo duża część poradnika skupia się na temacie wskazania lokalizacji wszystkich sekretów (znajdziek). Oprócz tego opublikowane rozdziały poświęcone są dostępnym dodatkowym aktywnościom i mini-grom (kupowanie posiadłości, gra w tenisa, wykonanie skoków kaskaderskich, nurkowanie i wiele innych), omówieniu umiejętności każdej z trzech grywalnych postaci oraz zaliczaniu osiągnięć/trofeów.

Zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - GTA V - poradnik do gry

Zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V:

  • kompletny opis przejścia wszystkich głównych misji trybu dla pojedynczego gracza
  • omówienia wszystkich dostępnych dodatkowych zadań i wyzwań
  • omówienia wszystkich dostępnych aktywności i mini-gier
  • informacja na temat lokalizacji wszystkich sekretów gry
  • omówienia umiejętności każdej z trzech grywalnych postaci
  • zestawienie dostępnych osiągnięć/trofeów

Informacje o GTA V - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Arek Skan Kamiński, Damian damianxozzy Kubik, Bartek Snek Duk, Patrick Yxu Homa

Poradnik zawiera : strony: 406, ilustracje: 1577 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 39.

Przewodnik po grze

Ostatnia aktualizacja : 9 września 2016, odwiedź Przewodnik po grze

Misje

Ostatnia aktualizacja : 9 września 2016, odwiedź Misje

Mapy i sekrety

Ostatnia aktualizacja : 9 września 2016, odwiedź Mapy i sekrety

GTA Online

Ostatnia aktualizacja : 26 lipca 2017, odwiedź GTA Online

Popularne strony w GTA V - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (257)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
22.12.2017 13:37
😍
odpowiedz
1 odpowiedź
away
1
Junior

Ujdzie mi? ;d

Procesor Intel Core i5 -7300HQ 2.50 ghz

RAM 8gb

x64 i grafika: NVIDIA GeForce gtx 1050

27.12.2017 08:04
odpowiedz
1 odpowiedź
wykrzyknik18
1
Junior

Czy na tym pójdzie gta v
Procesor
Intel Core 2 Duo T6400 2x 2.0 GHz

Karta graficzna
ATI Mobility Radeon HD 4530 512 MB RAM

Pamięć
4 GB DDR3

Wyświetlacz
15,6 cali, 1366x768 pikseli, błyszczący

Dysk Twardy
250 GB

Karta dźwiękowa
Intel HD Audio

System operacyjny
Microsoft Windows 7 Professional 64 bit

Mam nadzieje

31.12.2017 19:59
odpowiedz
1 odpowiedź
AnonimekYT
1
Junior

czy zadziała mi na laptopie
toshiba satellite p875-s7200
???

11.01.2018 22:04
odpowiedz
1 odpowiedź
jaworek157
1
Junior

czy gta 5 bedzie działać na

procesor intel core i3-6100
nivida geforce gtx 940MX with 2gb dedicated VRAM
4gb ram

14.01.2018 13:28
odpowiedz
1 odpowiedź
sixakutas
1
Junior

Procesor Intel® Core™ i5-3570 GeForce GTX 1050 Ti 4GB Windows 7 Professional 64-bit 8gb ram Pójdzie? Jeśli tak w ilu fpsach

15.01.2018 23:51
odpowiedz
1 odpowiedź
PAN krzak
1
Junior

A czy GTA odpali na laptopie z takimi parametrami:
-intel core 5 7 generacji 2 rdzenie
-8 giga ram ddr4
-grafika nVida grforce 940mx
-dysk 1 tyra bajt HDD
-wyświetlacz 15,6 cala 1920*1080
Model laptopa to HP pavilion 15 cc501nw
jak odpali to w ilu FPS
Z góry dziękuje

17.01.2018 22:17
odpowiedz
1 odpowiedź
Leav
1
Junior

Intel Core i5 3470 3.2 GHz
i GeForce GTX 660 GT
4gb ram w ilu fps?

18.01.2018 00:36
😃
odpowiedz
xgamerx18
1
Junior

Mam ziomeczki pytanie.Czy gta v pójdzie mi na tym kompie :
Procesor:Intel Core i3-4170T @3.20 Ghz
Grafika:NVIDIA Geforce 840m 2GB
RAM:12GB
Dysk:1 TB HDD
System:Windows 10
Rozdzielczość:1920x1080

Jak pójdzie to napiszcie ile fps'ów

post wyedytowany przez xgamerx18 2018-01-18 00:40:06
19.01.2018 16:18
odpowiedz
1 odpowiedź
vDragen
1
Junior

Pójdzie mi na tym?!
System operacyjny Windows 10 Procesor Intel Core i5-7400
Pamięć RAM [GB] 16 Karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 1070
Pojemność dysku HDD [GB] 2000 Pojemność dysku SSD [GB] 256
Kod produktu 864069

03.02.2018 14:55
👍
odpowiedz
1 odpowiedź
makaty
1
Junior

pójdzie na laptopie acer

04.02.2018 19:57
😃
odpowiedz
1 odpowiedź
GEJMERGTA
1
Junior

Siemka miałem misje końcową w GTA V i zaryzykowałem zabicie Michaela I oto moje pytanie: Czy Michael (postać) jeszcze będzie występował w grze czy nie bende mógł go już używać? Z góry dziękuje za odpowieć

05.02.2018 23:45
odpowiedz
Kubus323f
3
Legionista

Czy pójdzie mi GTA 5 i na jakich ustawieniach i ilości kl./s

CPU: Intel Core i5-2400 (3.1 ghz, 4 rdzenie)

GPU:GTX 1050 2G OC

RAM: 4gb DDR3 1600hz (1x4gb)

Dysk: HDD 500GB

post wyedytowany przez Kubus323f 2018-02-05 23:48:19
19.02.2018 18:35
odpowiedz
Daniux!
1
Junior

Ujdzie mi? :d
procesor AMD E1-6010
pamięć RAM 8GB DDR3
karta graficzna AMD Radeon R2
dysk HDD 1000GB
matryca błyszcząca 15,6" HD
system operacyjny Windows 10 Home

22.02.2018 10:12
😒
odpowiedz
1 odpowiedź
pawel1111
1
Junior

Czy GTA V chociaż zadziała ledwo na tym?
Windows 7 home premium
2gb ram
procesor AMD Athlon dual core processor 4850e 2 rdzeniowy 2.50ghz
karta graficzna geforce 9600gt
32-bitowy system

23.02.2018 13:21
odpowiedz
xPatryxTiVi
1
Junior

Windows: 10 home 64bit
Procesor: Intel(R) Core(TM) i7-4510U CPU @ 2.00GHz (4 CPUs), ~2.6GHz
Ram: 4g (4096)
Karta graficzna: AMD Radeon r5 m230

Czy pójdzie mi na takim sprzęcie? A jak tak to na ily fps

23.02.2018 18:24
odpowiedz
drafteer
1
Junior

Cpu: i5-2500
Gpu: gtx 560ti
Ram: 8gb

Pójdzie mi GTA V? I jeśli tak to w ilu fps?

26.02.2018 17:35
odpowiedz
kapiqu01
1
Junior

czy gta v pojdzie na
windows 10 pro
8 gb ram
187 pamieci
gtx 1050ti 4gb vram
i5 2400
i jak tak to w ile FPS

07.03.2018 21:21
odpowiedz
cass0609
1
Junior

PALIT 9600gforce 512mb ..

intel i7 960 3,20 ghz
ktora karte proponujecie odpisz na email lub pod ppplyta@gmail.com

15.03.2018 12:04
odpowiedz
honey-emi
1
Junior

Procesor
typ procesora Intel® Core™ i5
seria procesora Intel® Core™ i5-6XXX
model procesora i5-6400 (2.7 GHz, 3.3 GHz Turbo, 6 MB Cache, 65W)
ilość rdzeni 4
Pamięć
ilość pamięci RAM 16 GB
Dysk twardy
typ dysku twardego 1 hybrydowy
pojemność dysku twardego 1 1000 GB
Karta graficzna
karta graficzna GeForce 930M
pamięć karty graficznej 2048 MB
złącza karty graficznej 1 x HDMI

pujdzie na nim?

15.03.2018 20:09
odpowiedz
wreizd
1
Junior

laptop Y520: GTX 1050 4GB, i5-7300hq 3,5GHz 4 rdzenie,8GB ram ile bym miał fps ?

18.03.2018 19:28
odpowiedz
Filip2508
1
Junior

Niech ktoś mi stwierdzi czy mi gra ujdzie czy nie, błagam.

Mój PC:
System Operacyjny: Windows 7 Home Premium, 64 bitowy
Procesor: AMD FX(tm)-8350 Eight-Core Processor
Karta Graficzna: NVIDIA GeForce GTX-960
Pamięć RAM: 8GB

30.03.2018 10:09
😁
odpowiedz
Chory kot
1
Junior

Ujdzie na tym sprzęcie?
Procesor: Intel Core i5 1.6 ghz- 3.4ghz
Karta graficzna: Intel HD Graphics 620 oraz NVIDIA GeForce 940mx
Ram: 4 gb
Pamięć: 1 tb
Czekam na odpowiedź i odrazu dziękuje tym, którzy mi odpowiedzą :)

post wyedytowany przez Chory kot 2018-03-30 10:09:42
01.04.2018 18:43
😃
odpowiedz
frajer18181875
1
Junior

Czy pójdzie mi na tym ?
Intel(R) Core (TM) I5-72900U 2.5GHz with turbo boost up to 3.1GHz
NVIDIA(R) GeForce(R) 940MX with 2 GB Dedicated VRAM

08.04.2018 08:38
👎
odpowiedz
siwz
3
Junior

Ktoś napisał, że fajny poradnik.....jeżeli już, to fajnie skopiowany. Myślę, że autor nie tylko nie znalazł większości szukanych części ,ale też ma blade pojęcie o samej zawartości gry. Świadczą o tym bzdury w opisach konkretnych lokalizacji. Przykłady:
29A - ani słowa o miejscu w którym jest element, natomiast wskazanie tunelu w kanale burzowym, którego po prostu nie można nie odnaleźć... wystarczy wjechać do wspomnianego kanału.
46 - trzeba wg autora precyzyjnie wylądować między filarami, czyli w miejscu w którym zmieściłoby się kilka śmigłowców w rzędzie...o jaką precyzję chodzi?
49 - podobno szalenie trudna lokalizacja wymagająca aż dodatkowego screena...a wystarczy tylko przejść przez dość krótki tunelik.
Na mapce, której absolutnie nie używa się w trakcie gry,( mapa na ekranie wygląda zupełnie inaczej) brak jakichkolwiek punktów odniesienia co wymaga od czytelnika dokonywania wręcz geodezyjnych obliczeń....Mógłbym tak jeszcze długo wymieniać....jednym słowem - dość marna ściąga.

09.04.2018 12:18
😃
odpowiedz
1 odpowiedź
Hasowskyy
1
Junior

Wiem że nie potrzebnie napisałem ale ch*j
z tym
GTX 1050ti
i3-7780
8gb DDR4
Windows 10 64-bit

09.04.2018 14:07
odpowiedz
siwz
3
Junior

cyt ;Przy zakładaniu konta lub w zakładce właściwości (po zalogowaniu się) - koniec cyt.
Jestem na loncie i pytanie warte 100 punktów: gdzie jest ta tajemnicza zakładka,, właściwości" ? Właściwie nie wie nikt.....

21.04.2018 15:35
odpowiedz
kami123
1
Junior

Zadziała gta V na laptopie
intel core i5 7th
nvidia geforce 940mx
8gb ramu

02.05.2018 16:13
😃
odpowiedz
dekerek2812004
0
Junior

Czy pójdzie mi Gta 5. Jak tak to w ilu fpsach? Intel Core i5-7200U-2.5GHz[z boostem do 3.1GHz] Nividia geforce gtx950m 4gb /8gb ddr4 memory

07.05.2018 09:23
odpowiedz
kameleon183213
0
Junior

witam, pójdzie mi na tych podzespołach?
6 gb ram
gt 710 1gb
AMD Athlon II X2 B24 Processor

20.05.2018 13:56
odpowiedz
1 odpowiedź
xPiterMan
0
Junior

Czy pójdzie mi na :
Intel Core i5-2400 CPU @ 3.10GHz 3.10 GHz
8 GB RAM'u
32 bitowy system operacyjny
GeForce GTX 750 1GB.

Spóźniam się, ale chcę kupić tę grę.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297754Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297753Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297752Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297751Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297750Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297749Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297748Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297747Grand Theft Auto V - screen - 2015-04-09 - 297746