Omega | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V Poradnik GTA V

Omega

Dostępność: Franklin - Omega | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Dostępność: Franklin

Lokalizacja: Musisz grając jako Franklin dotrzeć do przyczepy znajdującej się na południowy-wschód od miasteczka Sandy Shores, czyli tego, w którym swoją przyczepę ma także Trevor. Po dotarciu na miejsce (powyższy screen) porozmawiaj z mężczyzną o pseudonimie Omega, dowiadując się na temat jego domysłów o obecności przybyszów z innych planet. Możesz zająć się poszukiwaniami części statku kosmicznego i jest ich w sumie pięćdziesiąt.

Jedna z przykładowych części statku kosmicznego - jest ich w sumie 50 - Omega | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Jedna z przykładowych części statku kosmicznego - jest ich w sumie 50

Do odnajdywania miejsc z częściami statku kosmicznego polecam użyć poradnika "GTA V - Mapy i sekrety". Ważną informacją jest to, że pozyskiwaniem sekretów z tej grupy oprócz Franklina mogą także zajmować się Michael i Trevor i wszystkie odnajdywane przedmioty wliczane będą do tej samej puli. Osobiście polecam korzystać z postaci Trevora, albowiem wiele części znajduje się w trudno dostępnych miejscach i w rezultacie najlepiej jest do nich dolatywać śmigłowcem.

Unikalny pojazd buggy - Omega | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Unikalny pojazd buggy

Po zebraniu wszystkich pięćdziesięciu części zaczekaj grając jako Franklin na smsa od Omegi i wybierz się do niewielkiego parku przyczep zlokalizowanego we wschodniej części mapy, na północ od wzgórz z elektrowniami wiatrowymi. Podejdź do Omegi żeby po raz kolejny porozmawiać z tą postacią i podzielić się znaleziskami. Gra nie przewiduje żadnej pełnoprawnej nagrody za zakończenie tej misji, aczkolwiek będziesz mógł zabrać z garażu pojazd typu buggy (Space Docker), który został zmodyfikowany przez Omegę.