Pogoń za prawdą | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V Poradnik GTA V

Chasing the Truth (Pogoń za prawdą)

Miejsce ponownego spotkania z Marnie - Pogoń za prawdą | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Miejsce ponownego spotkania z Marnie

Dostępność: Michael

Lokalizacja: Misja ta staje się dostępna po zaliczeniu opcjonalnego zadania Przyjmowanie prawdy. Zaczekaj na e-maila od Marnie i ponownie dotrzyj do gospodarstwa znajdującego się w lokacji Grapeseed, na północ od miasteczka Sandy Shores. Wysłuchaj tu rozmowy z Marnie oraz Jimmym Bostonem, od których główny bohater otrzyma detektor służący do odnajdywania śladów nadprzyrodzonych istot.

Plan zakłada zlokalizowanie trzech różnych przedmiotów, przy czym powinieneś wiedzieć, że jeżeli użyjesz detektora (przycisk/trigger celowania) to zablokujesz sobie możliwość ukończenia opisywanej misji w 100 procentach - Pogoń za prawdą | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Plan zakłada zlokalizowanie trzech różnych przedmiotów, przy czym powinieneś wiedzieć, że jeżeli użyjesz detektora (przycisk/trigger celowania) to zablokujesz sobie możliwość ukończenia opisywanej misji w 100 procentach. Polecam w rezultacie docierać do miejsc prezentowanych na kolejnych screenach bez korzystania z tego urządzenia. Pierwszy poszukiwany obiekt to telewizor (screen).

Drugi poszukiwany obiekt to białe pudełko (miejsce odnalezienia pokazane na screenie) - Pogoń za prawdą | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Drugi poszukiwany obiekt to białe pudełko (miejsce odnalezienia pokazane na screenie).

Ostatni trzeci poszukiwany obiekt to but (miejsce odnalezienia pokazane na screenie) - Pogoń za prawdą | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Ostatni trzeci poszukiwany obiekt to but (miejsce odnalezienia pokazane na screenie). Po zlokalizowaniu wszystkich trzech przedmiotów wysłuchaj rozmowy z Marnie i Jimmym.

Nagrody za ukończenie misji:

  1. nowa osoba na liście kontaktów Michaela: Jimmy Boston

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  1. Use the Force - Musisz zlokalizować wszystkie trzy przedmioty bez korzystania z detektora.