Wildlife Photography Challenge | Dodatkowe aktywności i zadania | GTA V Poradnik GTA V

Z tą rasą psa będzie chyba najprościej. - Wildlife Photography Challenge | Dodatkowe aktywności i zadania | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Z tą rasą psa będzie chyba najprościej.

Wildlife Photography Challenge to specjalna, dodatkowa i dedykowana jedynie powracającym graczom misja, którą będziemy mogli przejść wyłącznie postacią Franklina. Jest dostępna po wykonaniu misji Paparazzo, którą zleca Beverly. Jej ukończenie równa się uzyskaniu z czasem powiadomienia od LS Tourist Board o potrzebie wykonania konkretnego zadania, które będzie polegało na sfotografowaniu kilkunastu zwierząt za pomocą telefonu komórkowego. Co istotne każda fotka będzie musiała być wykonana w taki sposób, aby zdjęcie nie było w żaden sposób przerabiane bądź modyfikowane za pomocą filtrów, zwierzak musi być objęty w całości kadrem oraz oczywiście żywy.

Trudno podać dokładną lokalizację wszystkich zwierząt z wykorzystaniem dokładnych punktów na mapie, dlatego też poniższe wskazówki, w których rejonach Los Santos należy prowadzić poszukiwania, powinny być wielce przydatne.

Wymagane zwierzęta:

  • Dzik (Grand Senora Desert).
  • Pies rasy Border Collie (okolice Vespucci Beach, miasto Paleto Bay, Harmony).
  • Kot (różne uliczki i zaułki w mieście).
  • Jastrząb oraz Kormoran (2 osobne ptaki występujące w podobnych lokalizacjach - głównie długie autostrady na pustyni Grand Senora Desert, chociażby wschodnie granice Los Santos).
  • Krowa (chociażby farmy przyległe miasteczku Grapeseed lub losowe tereny mieszkalne w granicach pustyni).
  • Kojot (dzikie tereny pustynne, np. w pobliżu miasteczka Sandy Shores).
  • Wrona (generalnie całe Los Santos, chociaż pewnym punktem wyjścia może być ponownie Grand Senora Desert).
  • Jeleń (lesiste okolice góry Chiliad albo Paleto Forest).
  • Kura (ponownie farma przy Grapeseed, ewentualnie także inne miasteczka: Paleto Bay oraz Sandy Shores).
  • Pies rasy Husky (park przy ulicy North Sheldon Avenue, ogrody bogatych willi w dzielnicy Richman).
  • Górski lew (lesiste tereny, a zwłaszcza góra Chiliad i jej okolice - uwaga, lwy są bardzo agresywne, dlatego nie należy się do nich zbliżać na niebezpieczne odległości).
  • Świnia (znowu zwykłe farmy przy Grapeseed).
  • Pies rasy Poodle (ekskluzywne obszary miasta: Vinewood Boulevard oraz Richman).
  • Mops (także bogate dzielnice, ale również warto przejrzeć Rockford Hills i Mirror Park).
  • Zając (praktycznie wszystkie wiejskie tereny, warto zajrzeć do Vinewood Hills - gdy zbyt blisko podejdziemy bardzo szybko nam uciekną!).
  • Pies rasy Retriever (wiele obszarów w głównym mieście: plaża Del Perro, North Sheldon Avenue albo Vinewood Hills).
  • Pies rasy Rottweiler (zdecydowanie najłatwiejsze do odnalezienia zwierzę - wystarczy sfotografować naszego psiaka imieniem Chop, którego znajdziemy przy początkowym domu Franklina).
  • Mewa (plaża Vespucci Beach).
  • Pies rasy West Highland Terrier (Mirror Park, Richman).
Nagroda warta poświęcenia. - Wildlife Photography Challenge | Dodatkowe aktywności i zadania | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Nagroda warta poświęcenia.

Po wykonaniu wszystkich zdjęć (zaliczenie poszczególnych jest rzecz jasna wyraźnie zaznaczone odpowiednim komunikatem graficznym) uzyskujemy informację o wygraniu nagrody, którą jest łódź podwodna Kraken Sub.

W razie utraty na szczęście będzie automatycznie odnawiać się w tej lokacji. - Wildlife Photography Challenge | Dodatkowe aktywności i zadania | GTA V - GTA V - poradnik do gry
W razie utraty na szczęście będzie automatycznie odnawiać się w tej lokacji.

Cacuszko możemy odebrać w osadzie rybackiej Cape Catfish, która jest ulokowana w pobliżu miasteczka Grapeseed na wschodnim wybrzeżu wyspy.