12 - Karabinki | Wątek główny GTA V Poradnik GTA V

12 - Carbine Rifles (Karabinki)

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 11 (Sprawdzanie jubilera) oraz wybrać w jej końcowej części głośny wariant napadu (Loud). Po otrzymaniu smsa od Lestera na mapie świata pojawi się ikona Hs symbolizująca policyjnego SUV-a podróżującego po całym Los Santos.

Grywalne postacie: Michael

Dodatkowe informacje: Jedną z rzeczy odróżniających tę misję od pozostałych jest to, że miejsce jej rozpoczęcia nie jest stałym punktem. Co do jej założeń, składa się ona z dwóch zasadniczych części - przejęcia policyjnego auta i zgubienia pościgu. Radzę rozważyć przygotowanie się do opisywanego zadania poprzez zakupienie pancerza oraz dobrego pistoletu maszynowego, choć jeśli się postarasz to poradzisz sobie też ze zwykłym pistoletem i bez zbroi.

Policyjny SUV - 12 - Karabinki | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Policyjny SUV

W celu rozpoczęcia opisywanej misji musisz zbliżyć się do policyjnego SUV-a, który podróżuje po całym Los Santos. Misja automatycznie załączy się w momencie gdy znajdziesz się w niewielkiej odległości od pojazdu, który będziesz musiał ukraść.

Ostrzelaj policjantów z zaskoczenia - 12 - Karabinki | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Ostrzelaj policjantów z zaskoczenia

Nie licz na to, że policyjne auto będziesz mógł zaatakować np. w momencie gdy stanie na światłach, albowiem SUV ignoruje sygnalizuję i nigdzie się nie zatrzymuje. Proponuję w rezultacie po zbliżeniu się do celu rozpocząć ostrzał z jednej z posiadanych broni, od razu celując w kierowcę lub najpierw rozprawiając się z pasażerami.

Uważaj na przeciwników, którzy mogą wysiąść z auta i otworzyć ogień z karabinów - 12 - Karabinki | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Uważaj na przeciwników, którzy mogą wysiąść z auta i otworzyć ogień z karabinów

Nie śpiesz się z przejęciem SUV-a, bo podróżuje nim komplet stróżów prawa, którzy na dodatek są wyposażeni w dobre karabinki. Jeśli pojazd się zatrzyma to albo się od niego oddal albo rozpocznij ciągły ostrzał, tak by przeciwnicy nie byli w stanie odpowiedzieć ogniem. Na przejęcie pojazdu policji (FIB) zdecyduj się dopiero po zlikwidowaniu wszystkich osób, które nim podróżowały.

Jak się zapewne domyślasz musisz teraz uciec policyjnemu pościgowi (trzy gwiazdki) - 12 - Karabinki | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry

Jak się zapewne domyślasz musisz teraz uciec policyjnemu pościgowi (trzy gwiazdki). W trakcie podejmowania prób zgubienia radiowozów pamiętaj przede wszystkim o tym, że SUV nie jest tak zwrotny jak typowy radiowóz, biorąc to pod uwagę między innymi podczas manewrowania wąskimi uliczkami. Z racji tego, że w pościgu bierze też udział policyjny śmigłowiec dobrze jest skryć się w jakimś zadaszonym miejscu (powyższy screen). Po zakończeniu pościgu dojedź zdobytym pojazdem do zakładu Lestera i zaparkuj go pod mostem.

Nagrody za ukończenie misji: brak

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • Swift Getaway - Musisz po przejęciu policyjnego SUV-a zgubić policyjny pościg w czasie krótszym niż 2 minuty.