Strzelanina na plantacji | Przypadkowe zdarzenia | GTA V Poradnik GTA V

Strzelanina na plantacji

Dostępność: dowolna postać

Lokalizacja: Gospodarstwo znajdujące się w północno-wschodniej części mapy, u podnóża góry Mount Chiliad i na północ od miasteczka Grapeseed.

Rozpraw się z uzbrojonymi osobami przebywającymi w gospodarstwie - Strzelanina na plantacji | Przypadkowe zdarzenia | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Rozpraw się z uzbrojonymi osobami przebywającymi w gospodarstwie

Po dotarciu do dość dobrze ukrytej plantacji marihuany natrafisz na grupę wrogo nastawionych osób. Rozpraw się ze wszystkimi postaciami przebywającymi w gospodarstwie, pomagając sobie na przykład chowaniem się za zasłonami, używaniem specjalnych zdolności i korzystaniem z broni z celownikiem optycznym. Po zakończonych walkach zbadaj szopę w poszukiwaniu walizki z dużą ilością gotówki.

Uwaga - Zdarzenie to regularnie odnawia się. Możesz mianowicie powracać na plantację po upływie siedmiu dni od daty stoczenia ostatniej strzelaniny celem dokonania kradzieży kolejnej walizki z gotówką.

Nagrody za ukończenie zdarzenia:

  • kilkadziesiąt tysięcy dolarów (ilość gotówki z walizki jest każdorazowo losowana)