64 - Rodzinne pojednanie | Wątek główny GTA V Poradnik GTA V

64: Reuniting the Family (Rodzinne pojednanie)

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główne misje 62 (Ballada o Rocco) oraz 63 (Wymiatanie biura) i zaczekać na pojawienie się znacznika przy willi Michaela (punkt M na mapie świata).

Grywalne postacie: Michael

Dodatkowe informacje: To zwariowana i przepełniona humorystycznymi akcentami misja, której nadrzędnym założeniem jest ponowne zgromadzenie całej rodziny Michaela pod jednym dachem. Przed Tobą między innymi wizyta w salonie tatuażu oraz... u terapeuty!

Kawiarnia - 64 - Rodzinne pojednanie | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Kawiarnia

Dotrzyj do posiadłości Michalea. Po obejrzeniu pierwszej scenki przerywnikowej z udziałem Jimmy'ego wyjdź na zewnątrz, wsiądź do auta głównego bohatera (Obey Tailgater), zaczekaj aż dołączy do niego Jimmy i wyrusz na wschód, kierując się w stronę kawiarni Bean Machine. Czeka Cię tu spotkanie z Amandą i Fabienem.

Wykonuj odpowiednie ruchy prawą gałką analogową - 64 - Rodzinne pojednanie | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Wykonuj odpowiednie ruchy prawą gałką analogową

Kolejne miejsce na trasie przejazdu to salon tatuażu, w którym spotkasz Tracey oraz Lazlowa. Przed Tobą kilka zabawnych scenek ze znęcania się nad Lazlowem - najpierw musisz przekuć jego twarz w trzech różnych miejscach, następnie w jednym z dwóch możliwych miejsc na jego ciele wytatuować ogromnego penisa (umiejętnie wychylaj prawą gałkę analogową w oparciu o instrukcje wyświetlane na ekranie) i na koniec obciąć mu włosy.

Budynek, w którym swój gabinet ma doktor Friedlander - 64 - Rodzinne pojednanie | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Budynek, w którym swój gabinet ma doktor Friedlander

Ponownie wsiądź do auta i wyrusz do gabinetu doktora Friedlandera, który znajduje się w dzielnicy Del Perro w północno-zachodniej części miasta. Po obejrzeniu cut-scenki z wizyty u terapeuty powróć wraz z całą rodziną do posiadłości Michaela.

Uwaga: Wykonanie tej misji wiąże się z utratą czterech tysięcy dolarów - to opłata za wizytę u terapeuty.

Nagrody za ukończenie misji: brak

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • Mission Time - Musisz ukończyć misję w czasie krótszym niż 10 minut i 30 sekund. Nie spędź za dużo czasu w salonie tatuażu i wybieraj zawsze najkrótsze trasy przejazdu do kolejnych lokacji w Los Santos.