FAQ | Gunrunning w GTA V Poradnik GTA V

Poniżej znajdziesz pytania związane z modyfikacją, wraz z odpowiedziami:

Czy mogę mieć więcej niż jeden bunkier?

  1. Nie. Możesz posiadać tylko jeden w danym momencie rozgrywki.

Co się stanie, gdy kupie inny bunkier?

  1. Jeśli kupisz inny Bunkier, obecny zostanie zastąpiony - a wszelkie ulepszenie wyzerowane. Jeśli posiadasz MOC, pojazd zostanie przeniesiony do nowej placówki.

Czy warto inwestować w bunkier?

  1. Oczywiście, choć to tak naprawdę biznes poboczny. Po kradzieży zasobów i innych wydatków, w najlepszym wypadku możesz zarobić $84.000 na godzinę.

Ile razy musze wypełnić wskaźnik z zaopatrzeniem, by wyprodukować pełen asortyment broni na sprzedaż?

  1. Jeśli masz w pełni ulepszony bunkier, to musisz zużyć ok. 5 pełnych pasków zasobów. Pamiętaj jednak, że więcej nie znaczy lepiej- cena za towar jest bez zmian, więc tak naprawdę możesz na bieżąco sprzedawać broń.

Czy musze być online, być mój bunkier produkował towar?

  1. Tak. Jedynie gdy jesteś online, bunkier produkuje towary/pracuje nad projektami badawczymi. Możesz jednak swobodnie brać udział w dowolnym online trybie rozgrywki.

Czy lepiej jest kupować zasoby czy robić misje i je kraść?

  1. Lepiej jest kupować zasoby. Na początku rozgrywki warto jednak zaznajomić się z misjami - wiele z nich jest naprawdę ciekawych.

Czy mogę samodzielnie wykonywać misje, w których sprzedaje towary?

  1. W teorii tak, choć zdecydowanie łatwiej jest z innymi graczami. Szczególnie, gdy musisz przetransportować więcej niż 2 pojazdy.

Czym lepiej od razu się zająć, produkcją, czy wynajdywaniem technologii?

  1. Postaw na rozwój badawczy - docelowo powinieneś wynajdywać technologię z pomocą Fast Tracking. Choć niestety będziesz musiał na to przeznaczyć spore sumy pieniędzy.

Ile musze wydać na opracowywanie technologii, by odkryć wszystkie?

  1. Około $10 milionów.

Czy Mobile Operations Center może zostać zniszczone?

  1. Tak - choć po pełnym ulepszeniu pancerza wymaga to wystrzelenie licznych rakiet.