Maude - Glenn Scoville | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V Poradnik GTA V

Maude: Glenn Scoville

Dostępność: Trevor - Maude - Glenn Scoville | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Dostępność: Trevor

Lokalizacja: Misja ta staje się dostępna jakiś czas po zaliczeniu opcjonalnego zadania Maude: Larry Tupper. Musisz zaczekać aż otrzymasz e-maila od Maude z informacją na temat trzeciej poszukiwanej osoby i jej orientacyjną lokalizacją. Glenn Scoville przebywa w jednym z najbardziej niedostępnych obszarów mapy świata, a mianowicie niedaleko szczytu góry Mount Chiliad (powyższy screen).

Na sam szczyt góry możesz przedostać się na dwa zasadnicze sposoby - korzystając z kolejki liniowej lub wjeżdżając na nią po jednym ze zboczy np - Maude - Glenn Scoville | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Na sam szczyt góry możesz przedostać się na dwa zasadnicze sposoby - korzystając z kolejki liniowej lub wjeżdżając na nią po jednym ze zboczy np. z pomocą motocyklu czy quada. Niezależnie od obranego wariantu zachowania koniecznie zbadaj okolice stacji kolejki i zabierz pokazany na screenie spadochron, bo pomoże ci on w pojmaniu Glenna.

Nie zapomnij otworzyć spadochronu! - Maude - Glenn Scoville | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Nie zapomnij otworzyć spadochronu!

Glenn stoi nieco na południe od stacji kolejki i jeśli nie masz nic przeciwko zamordowaniu tej postaci to zastrzel go zanim rzuci się do ucieczki. W przeciwnym wypadku podbiegnij do niego, a następnie odbij się od krawędzi góry i otwórz spadochron. Manewruj spadochronem w taki sposób żeby w miarę możliwości przez cały czas utrzymywać się niedaleko za zbiegiem.

Doścignij Glenna i powal go na ziemię - Maude - Glenn Scoville | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Doścignij Glenna i powal go na ziemię

Postaraj się wylądować jak najbliżej Glenna, dzięki czemu nie stracisz zbyt dużo czasu na próbach dogonienia tej postaci. Jeśli Trevor dostatecznie rozwinął staminę to powinieneś być w stanie doścignąć Glenna o własnych siłach. W przeciwnym wypadku szybko zdobądź środek transportu. Po zakończonym pościgu dostarcz Glenna do chatki Maude.

Nagrody za ukończenie misji:

  • 10000 dolarów (mniej jeśli zabiłeś Glenna)