Wodnopłat Dodo | Dodatkowe aktywności i zadania | GTA V Poradnik GTA V

Mam was! - Wodnopłat Dodo | Dodatkowe aktywności i zadania | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Mam was!

Kolejna losowa misja wiąże się tym razem ze zdobyciem wodnopłata (lekki samolot, który potrafi lądować na wodzie) i może zostać zrealizowana przez każdą z dostępnych postaci, jednak pod dwoma warunkami. Po pierwsze należy już mieć wykonaną misję Nervous Ron, a po drugie zaś dostać się do wymaganej lokacji za pomocą wodnego środka transportu - przykładowo motorówki albo łódki.

Dobra kryjówka. - Wodnopłat Dodo | Dodatkowe aktywności i zadania | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Dobra kryjówka.

Miejsce, którego szukamy, to wodna jaskinia zlokalizowana przy wschodnim wybrzeżu wyspy, a mianowicie na wschód od lokacji RON Alternates Wind Farm.

Schematycznie: wszystkich mordujemy i zgarniamy nagrodę. - Wodnopłat Dodo | Dodatkowe aktywności i zadania | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Schematycznie: wszystkich mordujemy i zgarniamy nagrodę.

Po dotarciu do wnętrza jaskini zabijamy załogę motorówek oraz małych statków znajdujących się wewnątrz i zgarniamy samolot, którym następnie musimy pomyślnie odlecieć, aby zadanie zostało zaliczone (startując na horyzoncie pojawią się jeszcze dwie kolejne łódki, ale można je zostawić w spokoju i po prostu wzbić się w powietrze).

Pierwszy pomost. - Wodnopłat Dodo | Dodatkowe aktywności i zadania | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Pierwszy pomost.

Jeżeli z sukcesem wlecieliśmy w przestworza, to teraz będziemy mogli odbierać nasz wodnopłat w dwóch miejscach. Pierwszym z nich jest pomost na północnym brzegu morza Alamo.

Drugi pomost. - Wodnopłat Dodo | Dodatkowe aktywności i zadania | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Drugi pomost.

Drugim również jest pomost, ale tym razem na jeziorku w Vinewood Hills. Opcjonalnie samolot można także zakupić na stronie internetowej sklepu Elitas Travel za sumę $500,000.