Misje - Smoke on the Water | Nieruchomości - mapa | GTA V Poradnik GTA V

Misje: Smoke on the Water

Transport konopii

Furgonetka - Misje - Smoke on the Water | Nieruchomości - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Furgonetka

Możesz otrzymać wiadomość od zarządcy nieruchomości dotyczącą problemów z dostawą konopii. Po dotarciu do miejsca, w którym furgonetka z potrzebnym ładunkiem została zaparkowana (punkt P na mapie świata) wsiądź do niej i rozpocznij przejazd w stronę sklepu. W zależności od rodzaju odblokowanej misji konieczne może okazać się ściganie z upływającym czasem (wybierz najkrótszą drogę i unikaj kolizji) lub uniknięcie policyjnego pościgu (podróżuj po bezdrożach czy na przykład po plaży do momentu zgubienia stróżów prawa). Niezależnie od przebiegu misji na sam koniec zaparkuj furgonetkę w niewielkiej alejce na tyłach sklepu.

Odzyskanie furgonetki

Możesz otrzymać wiadomość od zarządcy nieruchomości dotyczącą kradzieży furgonetki z cennym ładunkiem. Twoim zadaniem jest zatrzymanie furgonetki, ale nie przesadzaj z ostrzałem, albowiem zniszczenie pojazdu doprowadzi do zawalenia zadania. Najlepiej jest w rezultacie skorzystać ze specjalnej zdolności Franklina i po załączeniu spowolnienia czasu w trakcie jazdy wycelować w dwie osoby siedzące w furgonetce. Na koniec wsiądź do skradzionego auta i powróć z nim do sklepu (konieczne może się okazać zgubienie policyjnego pościgu).