Zakończenie C - Trzecie wyjście | Wątek główny GTA V Poradnik GTA V

Zakończenie C: The Third Way (Trzecie wyjście)

Sposób odblokowania: Musisz po odbyciu spotkania z Devinem Westonem (Finał - wstęp) wybrać wariant C.

Grywalne postacie: Franklin, Michael, Trevor

Dodatkowe informacje: Misja związana z wariantem C jest zdecydowanie najdłuższa i najtrudniejsza. W jej początkowej części konieczne okaże się stoczenie bardzo wymagającej bitwy w odlewni. Kolejne jej fragmenty są już na szczęście nieco prostsze, zakładając konieczność eliminacji kolejno Stretcha, Steve'a Hainesa, Wei Chenga i Devina Westona. Uwaga - Do misji tej warto się odpowiednio przygotować. Polecam wyposażyć wszystkich bohaterów w kamizelki kuloodporne. Upewnij się też, że Trevor dysponuje snajperką (najlepiej wyciszoną), a Franklin bombami samoprzylepnymi.

Dom Lestera - Zakończenie C - Trzecie wyjście | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Dom Lestera

Grając jako Franklin zaczekaj aż skontaktuje się on z Lesterem. Po wysłuchaniu krótkiej rozmowy wyrusz do domu Lestera znajdującego się w południowo-wschodniej części Los Santos, a konkretnie w dzielnicy El Burro Heights. Po dotarciu na miejsce gra wyświetli filmik przerywnikowy z narady na temat alternatywnego rozwiązania problematycznej sytuacji, w której znalazł się Franklin.

Wjazd na teren odlewni - Zakończenie C - Trzecie wyjście | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Wjazd na teren odlewni

Wyjdź z domu Lestera i zaczekaj aż Franklin skontaktuje się z Lamarem. Dotrzyj w okolice domu Lamara, dzięki czemu główny bohater będzie mógł zabrać go ze sobą na nową misję. Kolejne miejsce, do którego musisz dotrzeć, to odlewnia (foundry) znajdująca się na wschód od domu Lamara, w dzielnicy Murrieta Heights. Wejdź do odlewni i dotrzyj do miejsca, w którym spotkasz Michaela i Trevora.

Domyślne miejsce pobytu Franklina - Zakończenie C - Trzecie wyjście | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Domyślne miejsce pobytu Franklina

Tuż po zakończeniu rozmowy pomiędzy głównymi bohaterami rozpocznie się pierwsza duża bitwa, w której początkowo wezmą udział członkowie oddziału specjalnego FIB, a później dołączą także najemnicy Merryweather. Zauważ, że możesz swobodnie przełączać się pomiędzy postaciami i wybór kim chcesz grać aktualnie nie odgrywa większej roli. Franklin początkowo będzie okupował jeden z górnych balkoników na lewo od miejsca odbycia ostatniej rozmowy.

Domyślne miejsce pobytu Michaela - Zakończenie C - Trzecie wyjście | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Domyślne miejsce pobytu Michaela

Michael początkowo będzie okupował balkonik zlokalizowany w miejscu ostatniego spotkania. Domyślnie używa on ciężkiej snajperki, która choć cechuje się dużą siłą rażenia to niestety wymaga przeładowania po każdym strzale. Rozważ w rezultacie wybranie z inwentarza innej broni z lunetą (np. jakiegoś dobrego karabinu szturmowego).

Domyślne miejsce pobytu Trevora - Zakończenie C - Trzecie wyjście | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Domyślne miejsce pobytu Trevora

Trevor początkowo będzie okupował niewielki dach nad głównym wejściem do odlewni i jest to doskonałe miejsce do zaskakiwania wrogów, którzy pojawią się tuż pod nim. Co do tematu broni, domyślnie używa używa on ciężkiego karabinu i warto pozostać przy tym wyborze, szczególnie że giwera ta dobrze współgra z trybem furii Trevora.

Uważaj na wrogów nadciągających od strony górnych balkoników - Zakończenie C - Trzecie wyjście | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Uważaj na wrogów nadciągających od strony górnych balkoników

Początkowo wrogowie będą pojawiali się na najniższym poziomie odlewni, aczkolwiek musisz liczyć się z tym, że kilka grup najemników Merryweather nadciągnie po pewnym czasie od strony wyżej położonych balkoników zlokalizowanych na lewo od miejsca, w którym skrywają się Franklin i Michael. Wrogów tych najlepiej jest likwidować celnymi strzałami z broni z lunetą w momencie gdy ustawią się przy balustradach.

Musisz dołączyć do Lamara i wspólnymi siłami pokonać wrogów - Zakończenie C - Trzecie wyjście | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Musisz dołączyć do Lamara i wspólnymi siłami pokonać wrogów

Kontynuuj prowadzenie walk do momentu otrzymania od Lamara informacji z prośbą o udzielenie mu pomocy w odparciu atakujących przeciwników, którzy pojawili się na zewnątrz odlewni. Przełącz się na Franklina, oczyść okolicę z najbliżej rozstawionych wrogów i dopiero wtedy wyrusz koledze na ratunek. Po wyjściu z głównego budynku odlewni schowaj się za jedną z zasłon i rozpocznij ostrzeliwanie sił wroga. Uważaj tu na przeciwników skrywających się za autami oraz okupujących górne balkoniki.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...