Franklin | Bohaterowie Poradnik GTA V

Franklin świetnie radzi sobie za kółkiem - Franklin | Bohaterowie - GTA V - poradnik do gry
Franklin świetnie radzi sobie za kółkiem

Franklin to dwudziestoparoletni kryminalista pochodzenia afroamerykańskiego, który na co dzień wykonuje obowiązki tzw. repo mana, a mianowicie zajmuje się windykacją samochodów dla Simeona Yetariana, armeńskiego dilera narkotyków. Franklin ma spore ambicje i pragnie awansować w przestępczym półświatku, widząc szanse ku temu dzięki współpracy z Michaelem i Trevorem.

Specjalizacja: Franklin jest przede wszystkim doskonałym kierowcą, co staje się przydatne szczególnie wtedy gdy wymagane jest zgubienie pościgu czy szybkie opuszczenie miejsca, w którym dokonano napadu. Oprócz tego jest on utalentowanym snajperem, dzięki czemu w razie potrzeby jest w stanie zagwarantować wsparcie ogniowe dla swoich kolegów.

Specjalna zdolność Franklina - Franklin | Bohaterowie - GTA V - poradnik do gry
Specjalna zdolność Franklina

Unikalna umiejętność: Specjalną umiejętnością Franklina jest możliwość spowalniania upływu czasu w trakcie jazdy samochodem. Pomaga to w pokonywaniu ostrych zakrętów czy unikaniu różnego rodzaju przeszkód, które pojawiły się na drodze. Pasek specjalnej zdolności Franklina możesz regenerować poprzez poruszanie się z dużą prędkością, jazdę pod prąd oraz wymijanie innych pojazdów w niewielkiej odległości.

Elementy gry zarezerwowane dla omawianej postaci: Franklin może zabierać ze sobą na niektóre misje rottweilera Chopa należącego do jego kolegi Lamara. Dla postaci tej przygotowano ponadto szereg unikalnych pobocznych misji, związanych między innymi z braniem udziału w wojnach gangów czy nielegalnych wyścigach samochodowych.