Mapa GTA V - Ammu-Nation
Mapa GTA V - Ammu-Nation
Sklep z bronią Ammu-Nation w którym dostępna jest również strzelnica. Na strzelnicy możesz poćwiczyć swoją umiejętność strzelania.
Sklep z bronią Ammu-Nation, w którym dostępna jest również strzelnica. Na strzelnicy możesz poćwiczyć swoją umiejętność strzelania.
Ammu-Nation
Ammu-Nation
Ammu-Nation
Ammu-Nation
Ammu-Nation
Ammu-Nation
Ammu-Nation
Powiększ mapę

Ammunation i strzelnice | Zakupy w GTA V Poradnik GTA V

1 – Sklep z bronią Ammu-Nation w którym dostępna jest również strzelnica. Na strzelnicy możesz poćwiczyć swoją umiejętność strzelania.

2 – Sklep z bronią Ammu-Nation, w którym dostępna jest również strzelnica. Na strzelnicy możesz poćwiczyć swoją umiejętność strzelania.

Legenda Mapa GTA V - Ammu-Nation

Sklep z bronią Ammu-Nation

Sklepy z bronią Ammu-Nation znane są z poprzednich gier z serii Grand Theft Auto. Tym razem każdą broń można też modyfikować na różne sposoby - możesz dodać tłumik, latarkę, powiększyć magazynek, a nawet zmienić kolor broni na militarny bądź policyjny.

Spory wybór! - Ammunation i strzelnice | Zakupy w GTA V - GTA V - poradnik do gry
Spory wybór!

Ponadto, niektóre sklepy Ammu-Nation posiadają również strzelnicę. Na strzelnicy możesz nie tylko wypróbować nowo zakupione bronie, ale możesz wziąć udział w dostępnych wyzwaniach. Nie są one skomplikowane, bo wymagają tylko strzelania w pojawiające się cele. Z każdym wyzwaniem oczywiście robi się coraz trudniej.

Dobry strzał! - Ammunation i strzelnice | Zakupy w GTA V - GTA V - poradnik do gry
Dobry strzał!

Czas spędzony na strzelnicy nie pójdzie na marne, bo wzrasta ci wtedy umiejętność strzelania. Im dłużej czasu spędzasz na strzelnicy, tym lepsza będzie twoja umiejętność.