81 - Wiertło | Wątek główny GTA V Poradnik GTA V

81: Driller (Wiertło)

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 74 (Wielka fucha) oraz wybrać w jej końcowej części oczywisty wariant zachowania (Obvious). Po otrzymaniu smsa od Lestera na mapie świata pojawi się ikona Hs symbolizująca miejsce składowania maszyny drążącej.

Grywalne postacie: Michael

Dodatkowe informacje: Jedynym założeniem tej misji przygotowawczej jest dokonanie kradzieży maszyny drążącej, która zostanie użyta w napadzie. Problemem jest niestety to, że znajduje się ona w dobrze pilnowanym miejscu. Na misję tę warto w rezultacie zabrać dobrą broń z tłumikiem, która pomoże ci w pozbyciu się osób pilnujących ogromnego wiertła.

Pierwszy wartownik - 81 - Wiertło | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Pierwszy wartownik

Poszukiwana maszyna drążąca przyczepiona jest do ciężarówki zaparkowanej na placu w dzielnicy La Mesa we wschodniej części Los Santos. Nie możesz niestety liczyć na to, że nikt nie odnotuje faktu jej kradzieży i jeśli chcesz zaliczyć opisywaną misję w stu procentach to nie możesz doprowadzić do wszczęcia alarmu i tym samym rozpoczęcia dwugwiazdkowego policyjnego pościgu. Do placu proponuję zbliżyć się od zachodniej strony, w pierwszej kolejności eliminując z dużej odległości pojedynczego wartownika pilnującego jednego z wejść.

Dwóch kolejnych przeciwników - 81 - Wiertło | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Dwóch kolejnych przeciwników

Po wkroczeniu na plac zajmij się przeciwnikiem stojącym po prawej stronie oraz jego kolegą rozstawionym po lewej stronie, dokonując tego zanim postać ta w stronę maszyny drążącej. Po raz pierwszy warto tu użyć broni z tłumikiem.

Rozmawiający robotnicy - 81 - Wiertło | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Rozmawiający robotnicy

Kolejne osoby, którymi powinieneś się zająć, to dwóch pracowników rozmawiających po prawej stronie i ustawiony nieco dalej drugi z wartowników. Bardzo wskazane jest skorzystanie w tym miejscu ze spowolnienia czasu, dzięki czemu wrogowie nie zdążą podnieść alarmu.

Pracownik z palnikiem - 81 - Wiertło | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Pracownik z palnikiem

Na koniec zajmij się trzema postaciami przebywającymi po lewej stronie, a mianowicie osobą korzystającą z palnika w pobliżu maszyny drążącej, mężczyzną w żółtej kamizelce ochronnej oraz wartownikiem stojącym przy dobrze oświetlonym wejściu do lewego budynku.

Miejsce zakończenia misji - 81 - Wiertło | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Miejsce zakończenia misji

Po oczyszczeniu całej okolicy wsiądź do ciężarówki (MTL Packer). Ostrożnie wyjedź z oczyszczonego przed chwilą placu i dostarcz maszynę drążącą na parking znajdujący się w pobliżu banku. Pozostaw ciężarówkę w wyznaczonym miejscu i oddal się od niej.

Nagrody za ukończenie misji: brak

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • Sneak Thief - Musisz ukraść ciężarówkę z maszyną drążącą bez wszczynania alarmu.
  • Time - Musisz ukończyć misję w czasie krótszym niż 5 minut. Sprawnie eliminuj kolejnych wrogów i nie strać zbyt dużo czasu w trakcie przejazdu na parking znajdujący się przy banku.