31 - Mała podwodna | Wątek główny GTA V Poradnik GTA V

31: Minisub (Mała podwodna)

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 30 (Zwiad w porcie) i zaczekać dodatkowo na smsa od Wade'a. Doprowadzi to do pojawienia się na mapie świata ikony Hs symbolizującej miejsce odnalezienia łodzi podwodnej.

Grywalne postacie: Trevor

Dodatkowe informacje: Najważniejszą informacją związaną z tą misją jest to, że jest ona wspólna dla obu wariantów zachowania, czyli ataku na frachtowiec i ataku na poligon doświadczalny na morzu. Kradzież niewielkiej łodzi podwodnej to łatwe zadanie, przy czym warto wykorzystać okazję i w drodze do miejsca wyciągnięcia jej z wody dobrze zapoznać się z podstawami sterowania. Radzę ponadto zabrać ze sobą na tę misję wyciszony karabin snajperski.

Łódź podwodna znajduje się w dokach w południowo-wschodniej części Los Santos i jest ona przyczepiona do dużego okrętu - 31 - Mała podwodna | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry

Łódź podwodna znajduje się w dokach w południowo-wschodniej części Los Santos i jest ona przyczepiona do dużego okrętu. Po dotarciu do celu podróży wysiądź z auta i ustaw się w pokazanym na screenie miejscu, z którego doskonale będziesz widział łódź podwodną.