3 - Konfiskata | Wątek główny GTA V Poradnik GTA V

3 - Repossession (Konfiskata)

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 2 (Franklin i Lamar). Zaczekaj na telefon od Simeona Yetariana, odbierz go i wysłuchaj rozmowy. Możesz już wyruszyć do salonu samochodowego celem rozpoczęcia misji (litera S na mapie świata).

Grywalne postacie: Franklin

Dodatkowe informacje: W trakcie rozgrywania tej misji czeka Cię przede wszystkim pierwsza poważna strzelanina, ale po raz kolejny nie musisz się do niej w żaden szczególny sposób przygotowywać, bo automatycznie otrzymasz broń potrzebną do pozbycia się wszystkich przeciwników. Warto przy okazji dodać, że Franklinowi po raz kolejny w tej misji będzie towarzyszył Lamar.

Salon samochodowy - 3 - Konfiskata | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Salon samochodowy

Tak jak już zostało to powiedziane na wstępie, w celu rozpoczęcia opisywanej misji musisz powrócić do salonu samochodowego Simeona Yetariana, który miałeś już okazję odwiedzisz w końcówce poprzedniego zadania. Salon oznaczony jest literą S na mapie i znajduje się on na północ od domu Franklina. Po dotarciu w okolice salonu zaparkuj w uliczce na jego tyłach i wejdź do budynku przez garaż. Obejrzyj tu filmik przerywnikowy stanowiący wprowadzenie do omawianego zadania.

Siatka - 3 - Konfiskata | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Siatka

Wyjdź z salonu, wsiądź do dowolnego samochodu (np. tego należącego do Franklina) i wyrusz do miejsca dokonania kradzieży motocykla, czyli do lokacji Vespucci Beach. Po dotarciu do celu podróży zaparkuj auto przy oznaczonym przez grę niewielkim okręgu, po czym wysiądź z pojazdu i udaj się w lewo. Podejdź do siatki i wciśnij odpowiedni przycisk żeby przez nią przeskoczyć.

Prawy garaż - 3 - Konfiskata | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Prawy garaż

W trakcie przemarszu mającego na celu dotarcie do zlokalizowanych na końcu alejki kilku garaży pozostawaj w niewielkiej odległości od Lamara. Nie próbuj używać opcji biegu i nie oddalaj się od swojego sojusznika, bo w przeciwnym wypadku możesz zaalarmować okolicę i doprowadzić do przedwczesnego zawalenia misji. Zatrzymaj się po znalezieniu się przy garażach i od razu zbadaj ten zlokalizowany po prawej stronie, gdyż to właśnie ta czynność doprowadzi do wyświetlenia scenki przerywnikowej ze spotkania z członkami wrogiego gangu Los Santos Vagos.

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...