80 - Pojazd do ucieczki #3 | Wątek główny GTA V Poradnik GTA V

80: Getaway Vehicle #3 (Pojazd do ucieczki #3)

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 74 (Wielka fucha) oraz wybrać w jej końcowej części oczywisty wariant zachowania (Obvious). Misja ta nie posiada żadnego znacznika na mapie i możesz ją rozpocząć w dowolnym miejscu.

Grywalne postacie: Michael

Dodatkowe informacje: W przeszłości do zaliczenia były już dwie zbliżone misje, przy czym ta wymaga wykonania kilku określonych czynności, nie oferując tak dużej swobody jak poprzednie.

Przykładowy pojazd, który będzie mógł zostać użyty w napadzie - 80 - Pojazd do ucieczki #3 | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Przykładowy pojazd, który będzie mógł zostać użyty w napadzie

Plan zakłada pozyskanie jakiegoś czteroosobowego auta, przy czym zgodnie z otrzymaną od Lestera informacją musi to być jakiś większy pojazd, tak więc proponuję ukraść jakiegoś SUV-a.

Jeśli chcesz możesz zakupić lepszy pancerz - 80 - Pojazd do ucieczki #3 | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Jeśli chcesz możesz zakupić lepszy pancerz

Po dokonaniu kradzieży dobrze byłoby wykonać opcjonalny krok i odwiedzić jeden z warsztatów Los Santos Customs celem dokonania przeróbek, a to dlatego, że wybrany przez Ciebie pojazd zostanie użyty w trakcie dość wymagającego policyjnego pościgu. Lista rekomendowanych przeze mnie zakupów to pancerz (Armor Upgrade - najlepiej najdroższ odmiana) oraz kuloodporne opony (Bulletproof Tires). Oba te ulepszenia to wydatek rzędu kilkunastu tysięcy dolarów i choć nie jest on obowiązkowy to jednak ułatwi ci końcową część głównego napadu.

Niezależnie od tego czy zdecydowałeś się na zamontowanie ulepszeń czy też nie na sam koniec musisz skontaktować się z Lesterem - 80 - Pojazd do ucieczki #3 | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry

Niezależnie od tego czy zdecydowałeś się na zamontowanie ulepszeń czy też nie na sam koniec musisz skontaktować się z Lesterem. Wybierz go z książki adresowej telefonu, potwierdzając gotowość do wykorzystania ukradzionego pojazdu (Getaway vehicle ready - powyższy screen). Możesz już dotrzeć na wyznaczony podziemny parking. Pozostaw tam auto i opuść to miejsce.

Nagrody za ukończenie misji: brak

Wymagania do ukończenia misji w 100%: Misja ta nie posiada żadnych dodatkowych wymagań, tak więc automatycznie zaliczana jest w 100 procentach.