Blues pograniczników | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V Poradnik GTA V

Minute Man Blues (Blues pograniczników)

Dostępność: Trevor - Blues pograniczników | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Dostępność: Trevor

Lokalizacja: Misja ta staje się dostępna jakiś czas po zaliczeniu opcjonalnego zadania Powitanie po amerykańsku. Tym razem musisz spotkać się z jedną z niesłusznie zatrzymanych wcześniej osób i przebywa ona w niewielkim miasteczku w północno-zachodniej części mapy (powyższy screen).

Josef - Blues pograniczników | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Josef

W ramach odpokutowania za wcześniejsze grzechy będziesz teraz musiał zneutralizować Joe i Josefa. Wyrusz w rezultacie na ich farmę zlokalizowaną na północny-wschód od miejsca rozpoczęcia misji. Po dotarciu na miejsce zatrzymaj się najpierw w pobliżu Josefa. Użyj na nim paralizatora, po czym go zastrzel.

Traktor, którym ucieka Joe - Blues pograniczników | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Traktor, którym ucieka Joe

Wsiądź do pojazdu i przygotuj się na rozpoczęcie pościgu za Joe, który wyjedzie ze stodoły traktorem. Postaraj się zatrzymać traktor zanim ten opuści teren farmy poprzez prowadzenie ostrzału z pojazdu. Szybko wysiądź z auta i rozpocznij pościg za Joe. Również tę postać dobrze byłoby zatrzymać z wykorzystaniem paralizatora i następnie zastrzelić.

Nagrody za ukończenie misji: brak

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • What Goes Around... - Musisz użyć paralizatora do zatrzymania Joe i Josefa zanim ich zamordujesz.
  • No Migration - Nie możesz pozwolić Joe ani Josefowi na opuszczenie terenu farmy.