26 - Ktoś wspominał o jodze? | Wątek główny GTA V Poradnik GTA V

26: Did Somebody Say Yoga? (Ktoś wspominał o jodze?)

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 25 (Dzień żywego trupa). Możesz już wyruszyć do domu Michaela (litera M na mapie świata).

Grywalne postacie: Michael

Dodatkowe informacje: To bodaj najbardziej relaksująca ze wszystkich misji, oferująca przede wszystkim możliwość wzięcia udziału w ćwiczeniach jogi. W końcowej części tego zadania czeka Cię z kolei bardzo zabawny przerywnik obrazujący nieoczekiwane efekty działania środka znieczulającego.

Czytaj polecenia wyświetlane na ekranie - 26 - Ktoś wspominał o jodze? | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Czytaj polecenia wyświetlane na ekranie

Po dotarciu do domu Michaela żona głównego bohatera zaprosi go do wzięcia udziału w ćwiczeniach jogi prowadzonych przez Fabiena. Do wykonania są w sumie trzy różne pozy i przez cały czas rozgrywania tej misji musisz dokładnie czytać wyświetlane przez grę instrukcje. Pozycję ciała zmienia się poprzez jednoczesne wychylenie obu gałek analogowych.

Poprawnie wykonuj wdechy i wydechy - 26 - Ktoś wspominał o jodze? | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Poprawnie wykonuj wdechy i wydechy

Po dokonaniu zmiany pozycji ciała musisz za każdym razem wykonać wdech (jednoczesne przytrzymanie obu triggerów/przycisków) i po napełnieniu płuc wydech (puszczenie obu triggerów/przycisków). Kontynuuj ćwiczenia, doprowadzając docelowo do ciekawego finału zajęć jogi.

Burger Shot - 26 - Ktoś wspominał o jodze? | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Burger Shot

Udaj się na piętro i wejdź do sypialni Jimmy'ego, dzięki czemu Michael wymusi na nim udanie się na kolejną przejażdżkę. Wyjdź z posiadłości, wsiądź do auta Michaela (Obey Tailgater) i zaczekaj aż dołączy do niego syn. Możesz już wyruszyć do restauracji Burger Shot, w której Jimmy spotka się ze swoim kumplem, czyli de facto dilerem.

Jedna z halucynacji - 26 - Ktoś wspominał o jodze? | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Jedna z halucynacji

W drodze powrotnej do posiadłości Michaela Jimmy zaproponuje mu zakosztowanie zakupionej substancji i doprowadzi to w krótkim czasie do poważnych (i przezabawnych) halucynacji, których zwieńczeniem będzie długi lot (możesz go przedwcześnie zakończyć zderzając się z jednym z wieżowców). Pozostało ci już tylko udać się do willi głównego bohatera i przeczytać list pozostawiony przez jego żonę.

Uwaga: Wykonanie tej misji wiąże się z dwoma stratami, których w żaden sposób nie można uniknąć. Konto Michaela uszczuplone zostanie o kilka tysięcy dolarów, a ponadto Jimmy zabierze jego osobisty samochód (odzyskasz go w dalszej części gry - czekaj na smsa od Jimmy'ego).

Nagrody za ukończenie misji:

  • odblokowanie opcji brania udziału w ćwiczeniach jogi

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • Time - Musisz ukończyć misję w czasie krótszym niż 15 minut. Bezbłędnie wykonaj wszystkie ćwiczenia, szybko dotrzyj do restauracji Burger Shot i skróć maksymalnie lot w trakcie doświadczania halucynacji.
  • Warrior - Musisz poprawnie wykonać pierwszą pozę w trakcie zajęć jogi.
  • Triangle - Musisz poprawnie wykonać drugą pozę w trakcie zajęć jogi.
  • Praise the Sun! - Musisz poprawnie wykonać trzecią pozę w trakcie zajęć jogi.