GTA 5 - poradnik do gry

GTA 5 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

GTA Online: Pieniądze - jak ochronić przed innymi graczami? Porady GTA 5 poradnik, solucja

Chroń swoje pieniądze przed innymi graczami

Jeśli masz przy sobie zbyt dużą ilość gotówki, warto byłoby przelać te pieniądze na konto. Istnieją dwa sposoby, aby dokonać takiej operacji.

Menu interakcji pozwala na szybkie dotarcie do bankomatu - GTA Online: Pieniądze - jak ochronić przed innymi graczami? Porady - GTA 5 - poradnik do gry
Menu interakcji pozwala na szybkie dotarcie do bankomatu

Możesz wpłacić pieniądze na swoje konto za pomocą sieci bankomatów rozmieszczonych po całym Los Santos i okolicach. W tym celu naciśnij i przytrzymaj BACK (X360), SELECT (PS3), aby wywołać menu interakcji. W polu Szybki GPS wyszukaj miejsce Bankomat. Na mapie pokaże Ci się najkrótsza trasa. Kiedy dotrzesz na miejsce naciśnij strzałkę w prawo, aby z niego skorzystać. Wybierz opcję Wpłać oraz określ kwotę transakcji. Teraz wystarczy potwierdzić operację i gotowe. Jeśli chcesz wypłacić pieniądze z konta, postępuj w ten sam sposób, tylko wybierz opcję Wypłać.

Zostało jeszcze 45% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...