Misje - Hangar polowy McKenziego | Nieruchomości - mapa | GTA V Poradnik GTA V

Misje: Hangar polowy McKenziego

Przemyt z użyciem samochodu

Trzymaj się z dala od głównych dróg - Misje - Hangar polowy McKenziego | Nieruchomości - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Trzymaj się z dala od głównych dróg

Do rozegrania tego zadania możesz przystąpić od razu po zakupieniu hangaru, a mianowicie wsiadając do zaparkowanego przez nim pojazdu typu buggy (BF Dune Buggy). Wyrusz od razu w stronę oznaczonego na mapie miejsca zrzucenia ładunku i zgodnie z otrzymaną instrukcją unikaj korzystania z utwardzonych dróg, bo możesz w ten sposób zwrócić na siebie uwagę stróżów prawa. Na szczęście prowadzona maszyna dobrze radzi sobie w terenie.

Jeśli się pośpieszysz to nikt ci nie przeszkodzi w odbiorze przesyłki - Misje - Hangar polowy McKenziego | Nieruchomości - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Jeśli się pośpieszysz to nikt ci nie przeszkodzi w odbiorze przesyłki

Na dotarcie do miejsca zrzutu teoretycznie masz 90 sekund, ale radziłbym się pośpieszyć, bo w przeciwnym wypadku wpadniesz na innych przemytników i będziesz musiał im uciec albo pokonać ich w bezpośredniej walce. Jeśli zjawisz się odpowiednio wcześnie to po zabraniu paczki (nie musisz wysiadać z auta) nic złego z kolei się nie stanie. Pozostało ci już tylko powrócić z ładunkiem do hangaru.

Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...