Wprowadzenie | GTA V - misje - poradnik do gry | GTA V Poradnik GTA V

Nieoficjalny poradnik Grand Theft Auto V - Misje oferuje kompleksową pomoc w temacie zaliczania zadań dostępnych w grze - Wprowadzenie | GTA V - misje - poradnik do gry | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik Grand Theft Auto V - Misje oferuje kompleksową pomoc w temacie zaliczania zadań dostępnych w grze. W poradniku znalazł się przede wszystkim opis przejścia wszystkich głównych misji kampanii dla pojedynczego gracza. Omówienia poszczególnych misji informują o czynnościach wymaganych do ich poprawnego zaliczania, a także podpowiadają w jaki sposób najlepiej wykorzystać główne atuty dostępnych grywalnych postaci i co należy robić żeby ukończyć każdy z etapów w stu procentach. Duży nacisk położono też na temat przechodzenia napadów, które odgrywają bardzo istotną rolę w grze. Opisy napadów uwzględniają wszystkie możliwe warianty zachowania, tak by ich ukończenie stało się możliwe niezależnie od obranej taktyki działania.

Oprócz omówień głównych misji w niniejszym poradniku znajdują się również opisy przejścia wszystkich dodatkowych zadań zlecanych przez nieznajomych i dziwaków oraz opisy losowych zdarzeń, których można być świadkiem w trakcie przemierzania świata gry.

Całość uzupełnia bardzo szczegółowa mapa, na której zaznaczono lokalizacje zleceniodawców misji (głównych i pobocznych) oraz wszystkie inne ważne miejsca (np. punkt zdobycia konkretnego pojazdu czy lokalizacja sklepu).

Planowana zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - Misje - Wprowadzenie | GTA V - misje - poradnik do gry | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Planowana zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - Misje: