Mapa GTA V - Fragmenty łodzi podwodnej
Mapa GTA V - Fragmenty łodzi podwodnej
Wymagane jest kupno tej posiadłości, aby odblokować fragmenty łodzi podwodnej.
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Fragment łodzi podwodnej
Powiększ mapę

Fragmenty łodzi podwodnej | Sekrety w GTA V Poradnik GTA V

Nieruchomość – Wymagane jest kupno tej posiadłości, aby odblokować fragmenty łodzi podwodnej.

Legenda Mapa GTA V - Fragmenty łodzi podwodnej

Fragment łodzi podwodnej

Aby odblokować fragmenty łodzi podwodnej, najpierw będziesz musiał rozpocząć misję "Śmierć na morzu". Misja ta jest dostępna tylko dla Michaela i pojawia się po zakupieniu nieruchomości oznaczonej na mapce.

Po rozpoczęciu misji, przy dokach pojawi się łódź, której będziesz używał do odnalezienia fragmentów łodzi podwodnej. Gdy wsiądziesz do tej łodzi, na twojej mapie pojawi się oznaczony na zielono obszar - jest to lokacja, w której znajdują się fragmenty łodzi podwodnej. Po dopłynięciu do zielonego obszaru, zauważysz na minimapie biały okrąg - im mniejszy ten okrąg, tym bliżej do danego fragmentu. Zazwyczaj w jednej takiej lokacji znajduje się kilka fragmentów i będziesz musiał zanurkować, żeby się do nich dostać. Nie martw się, ta łódź automatycznie zaopatrza cię w sprzęt do nurkowania.

Wygląd fragmentów łodzi podwodnej. - Fragmenty łodzi podwodnej | Sekrety w GTA V - GTA V - poradnik do gry
Wygląd fragmentów łodzi podwodnej.