Rampage One (Rzeźnia 1) | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V Poradnik GTA V

Rampage One (Rzeźnia 1)

Dostępność: Trevor - Rampage One (Rzeźnia 1) | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Dostępność: Trevor

Lokalizacja: Musisz dotrzeć do sklepu monopolowego znajdującego się w miasteczku Sandy Shores, na zachód od przyczepy Trevora (powyższy screen). Podejdź do osób spożywających piwo przed sklepem.

Używaj karabinu do likwidowania kolejnych wrogów - Rampage One (Rzeźnia 1) | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Używaj karabinu do likwidowania kolejnych wrogów

Rzeźnie w GTA V (rampage) działają na zbliżonych zasadach do poprzednich osłon cyklu, tak więc nie posiadają żadnej złożonej struktury, opierając się po prostu na sianiu zniszczenia. W celu pomyślnego zaliczenia opisywanego zadania musisz zabić co najmniej 25 wieśniaków (rednecków) w ciągu 2 minut. Sporym ułatwieniem jest to, że specjalna zdolność Trevora będzie pozostawała aktywna przez cały czas rozgrywania misji, tak więc nie baw się w chowanie za zasłonami, tylko pozostawaj na otwartej przestrzeni. Do eliminowania przeciwników wykorzystuj przede wszystkim przydzielony ci karabin szturmowy.

Granaty pomogą ci w wysadzaniu w powietrze pojazdów - Rampage One (Rzeźnia 1) | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Granaty pomogą ci w wysadzaniu w powietrze pojazdów

Trevor w momencie uaktywnienia zadania otrzymał także granaty odłamkowe i polecam je używać do szybkiego wysadzania w powietrze zatrzymujących się w okolicy pojazdów. Przypilnuj się ponadto w końcowej części misji, a to dlatego, że co najmniej jedno z aut spróbuje Cię rozjechać (odskocz na bok, zabij szybko kierowcę lub ustaw się przy ścianie budynku). Zadanie dobiegnie końca po upływie 2 minut (niezależnie od liczby zamordowanych przeciwników).

Nagrody za ukończenie misji: brak

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • Get 45 Kills - Musisz zabić co najmniej 45 przeciwników. Skupiaj się przede wszystkim na eliminowaniu tych wrogów, którzy nie używają pojazdów, bo o wiele szybciej będą oni ginęli.
  • Get 3 Headshots - Musisz zabić trzech przeciwników strzałami w głowę.
  • Destroy 2 Vehicles - Musisz zniszczyć dwa pojazdy. Najlepiej jest skorzystać z granatów, podrzucając je po tym jak dane auto się gdzieś zatrzyma.