Pamiątki z Vinewood - Tyler | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V Poradnik GTA V

Vinewood Souvenirs - Tyler (Pamiątki z Vinewood - Tyler)

Dostępność: Trevor - Pamiątki z Vinewood - Tyler | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Dostępność: Trevor

Lokalizacja: Misja ta staje się dostępna po zaliczeniu opcjonalnego zadania Nigel i pani Thornhill. W trakcie przemierzania Los Santos możesz zauważyć pokazany na dołączonym screenie pomarańczowy okrąg, który prowadzi do posiadłości Tylera Dixona znajdującej się w dzielnicy Rockford Hills.

Ogrodnik - Pamiątki z Vinewood - Tyler | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Ogrodnik

Ustaw się przed główną bramą wjazdową i zlokalizuj na lewo od niej niższy fragment murku, na który można się wspiąć. Po wkroczeniu na teren posiadłości zacznij skradać się i zaatakuj z zaskoczenia ogrodnika stojącego przy furgonetce zaparkowanej na podjeździe.

Obiegnij teraz dom od prawej strony, przeskakując po drodze nad dwoma nowymi murkami - Pamiątki z Vinewood - Tyler | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Obiegnij teraz dom od prawej strony, przeskakując po drodze nad dwoma nowymi murkami. Docelowo powinieneś znaleźć się w pokazanym na screenie miejscu, czyli w pobliżu basenu z Tylerem i towarzyszącą mu kobietą. Jeśli chcesz zaliczyć tę misję w 100 procentach to nie możesz zostać wykryty i w rezultacie na kradzież ubrania Tylera musisz zdecydować się we właściwym momencie, a konkretnie gdy wyjdzie z basenu i zacznie podliczać kalorie. Po dokonaniu kradzieży wycofaj się do punktu, w którym czekałeś na ruch ze strony celebryty i opuść posiadłość (uwaga - jeżeli zostaniesz wykryty przez Tylera lub jeżeli go zabijesz to konieczne będzie zgubienie dwugwiazdkowego pościgu!). Możesz już skontaktować się z Nigelem.

Nagrody za ukończenie misji: brak

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • Weed Killer - Musisz zaatakować z zaskoczenia ogrodnika przebywającego w posiadłości Tylera.
  • Pilferer - Musisz ukraść ubranie Tylera pozostając przez cały czas niewykrytym.