Powitanie po amerykańsku | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V Poradnik GTA V

An American Welcome (Powitanie po amerykańsku)

Dostępność: Trevor - Powitanie po amerykańsku | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Dostępność: Trevor

Lokalizacja: Misja ta staje się dostępna jakiś czas po zaliczeniu opcjonalnego zadania Straż Graniczna. Musisz dotrzeć do górskiej ścieżki zlokalizowanej na południe od góry Mount Chiliad celem ponownego spotkania się z Joe i Josefem (powyższy screen).

Quadowiec - Powitanie po amerykańsku | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Quadowiec

Wysłuchaj rozmowy, po czym wsiądź do SUV-a (Park Ranger) i rozpocznij pościg za osobą uciekającą na quadzie. Podobnie jak w poprzedniej misji dobrze byłoby ostrzelać quad np. z użyciem pistoletu maszynowego, doprowadzając do szybszego uszkodzenia maszyny. Po tym jak quadowiec zatrzyma się szybko wysiądź z auta i postaraj się żeby to Trevor poraził go paralizatorem.

Motocykliści - Powitanie po amerykańsku | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Motocykliści

Doprowadź quadowca do pojazdu i wyrusz do fabryki cementu zlokalizowanej na południe stąd. W tym przypadku wymagane będzie zatrzymanie dwóch osób podróżujących na motocyklach i jeśli pośpieszysz się to użycie broni nie będzie wymagane. Równie dobrze możesz bowiem uderzyć w każdy z motocykli. Użyj paralizatora na nowych imigrantach i zaczekaj aż wsiądą do auta. To już koniec tej misji.

Nagrody za ukończenie misji:

  • 500 dolarów

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • Downed - Musisz zatrzymać osobę uciekającą na quadzie w czasie krótszym niż 30 sekund. Wskazane jest użycie broni palnej.
  • Double Downed - Musisz zatrzymać dwie osoby uciekające na motocyklach w czasie krótszym niż 55 sekund. Użyj broni palnej lub uderz w każdy z motocykli.
  • Shock and Awe - Musisz osobiście zneutralizować wszystkich imigrantów, używając na nich paralizatora.