Zapominienie prawdy | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V Poradnik GTA V

Unknowing the Truth (Zapominienie prawdy)

Dostępność: Michael - Zapominienie prawdy | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Dostępność: Michael

Lokalizacja: Misja ta staje się dostępna po zaliczeniu opcjonalnego zadania Ćwiczenie prawdy. Zaczekaj na pojawienie się nowego znacznika informującego o możliwości rozegrania ostatniego zadania Epsilonistów (punkt E na mapie świata). Będzie on znajdował się niedaleko posiadłości Michaela w zachodnim Vinewood (West Vinewood) i jest to pokazana na dołączonym screenie lokalna siedziba kultu. Uwaga - Michael musi dysponować 50 tysiącami dolarów w momencie rozpoczęcia tej misji (kolejna "darowizna"), tak więc jeśli nie posiadasz takiej kwoty to poczyń wcześniej odpowiednie przygotowania.

Miejsce, w którym konwój zatrzymuje się - Zapominienie prawdy | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Miejsce, w którym konwój zatrzymuje się

Wysłuchaj krótkiej rozmowy z Crisem, z której dowiesz się, że Michael dołączy do konwoju eskortującego zgromadzoną przez kult gotówkę do miejsca, w którym załadowana ona zostanie na śmigłowiec i wywieziona z kraju. Wsiądź do pojazdu i wyrusz za konwojem, docierając po kilku chwilach do jednej z bocznych alejek w północnej części miasta.

Prezent od kultystów :-) - Zapominienie prawdy | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Prezent od kultystów :-)

Możesz się tu zachować na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant zachowania zakłada pozostawienie auta z przewiezioną gotówką w spokoju. Wyrusz w stronę pobliskiego parkingu, na którym będzie na Ciebie czekała nagroda w postaci... zdezelowanego traktora.

Zaatakuj załogę śmigłowca - Zapominienie prawdy | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Zaatakuj załogę śmigłowca

O WIELE lepszym pomysłem, wymaganym zresztą do zaliczenia opisywanej misji w stu procentach, jest zaatakowanie kultystów z zamiarem dokonania kradzieży transportowanej gotówki. Proponuję w takiej sytuacji rozpocząć od ostrzelania z nieco większej odległości załogi śmigłowca. Nie martw się jednak jeśli nie zdążysz trafić w pilota maszyny latającej, bo będziesz też miał okazję ku temu nieco później.

Musisz pozbyć się wszystkich ochroniarzy - Zapominienie prawdy | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Musisz pozbyć się wszystkich ochroniarzy

Zajmij się teraz zgromadzonymi w pobliżu uzbrojonymi ochroniarzami. Polecam oczywiście wspomagać się w trakcie tych walk spowolnieniem czasu, a także wykorzystywać pojazdy i inne duże obiekty w formie zasłony. Uważaj na nowych kultystów nadciągających od strony alejki, którą wcześniej pokonywałeś jadąc za konwojem, będąc gotowym do rozprawienia się z nimi (nie pozostaw nikogo przy życiu).

Zgub wszystkie pościgi - Zapominienie prawdy | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Zgub wszystkie pościgi

Po oczyszczeniu okolicy wsiądź do auta z gotówką i rozpocznij ucieczkę. Jeżeli w dalszym ciągu aktywny jest śmigłowiec kultystów to dobrze byłoby go zestrzelić z jakiegoś bezpiecznego miejsca (celuj w pilota lub użyj wyrzutni rakiet). W przeciwnym wypadku skup się jedynie na zgubieniu policyjnego pościgu. Nagrodą za zaliczenie tej misji jest cała gotówka kultystów. Gratulacje! :)

Nagrody za ukończenie misji:

  1. 2100000 dolarów

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  1. Cult Intervention - Musisz zabić wszystkich ochroniarzy zatrudnionych przez kult Epsilonistów. Nie pomiń załogi śmigłowca i zajmij się nią przed zgubieniem wszystkich postaci próbujących dopaść Michaela.
  2. Show me the Money - Musisz wybrać wariant zakładający dokonanie kradzieży transportowanej przez kult gotówki.