Szkoła Latania | Zajęcia, rozrywki i aktywności | GTA V Poradnik GTA V

Szkoła Latania

Szkoła latania to sposób na zapoznanie się z technikami lotu - Szkoła Latania | Zajęcia, rozrywki i aktywności | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Szkoła latania to sposób na zapoznanie się z technikami lotu

Szkoła latania pozwoli Franklinowi i Michealowi rozwinąć ich umiejętność pilotażu (Trevor ma już ją bardzo wysoką, ale również może się wybrać na lekcje). Składa się z dwunastu misji, w których musisz wykonywać zadania przydzielone przez instruktora. Im szybciej wykonasz dane zadanie tym lepszy medal dostaniesz.

1. W pierwszej misji musisz po prostu wystartować i przelecieć przez dwa checkpointy. Przyspiesz samolot używając RT/R2 a potem wzbij się w powietrze przechylając lewą gałkę do tyłu. Gdy będziesz w powietrzu ustabilizuj lot i przeleć przez cel.

2. W drugiej misji musisz wylądować. Podlatuj spokojnie na pas startowy, wysuń podwozie (L3) i przyhamowując lekko osadź samolot na pasie. Nie zatrzymuj go jednak całkowicie! Po wylądowaniu musisz go przemieścić jeszcze na bok. Jedź więc powoli do przodu, a następnie skręć w lewo używając LB/L1.

3. W tej misji po wzbiciu w powietrzu będziesz musiał najpierw wykonać beczkę, potem trzy z rzędu, a potem lecieć do góry nogami. Przede wszystkim upewnij się, że jesteś wystarczająco wysoko, by nie uderzyć przypadkiem w żaden z pobliskich wieżowców. Gdy będziesz odpowiednio wysoko wykonuj polecenia zgodnie z komendami (zwróć uwagę na pasek w prawym dolnym rogu pokazujący kiedy możesz wykonywać akrobację). By wykonać beczkę po prostu przeciągnij lewy analog w lewo, bądź w prawo, aż wykonasz pełny obrót.

4. Kolejna prosta misja. Musisz utrzymać samolot w pionie. Robisz to tak jak beczkę, ale musisz puścić gałkę wcześniej, by zamiast wykonać pełny obrót "stanąć" na skrzydle. Pamiętaj, że gdy tak lecisz zwiększasz lub zmniejszasz wysokość za pomocą LB/RB/L1/L2 w zależności od tego, na które skrzydło się przechyliłeś.

5. Pierwsza misja, które może przysporzyć kilka problemów. Trzeba przelecieć dość długą trasę między checkpointami zawieszonymi dość nisko nad ziemią. Przede wszystkim leć spokojnie i równo, a do skręcanie używaj bumperów. Zwracaj uwagę na symbole na checkpointach, pokazują one gdzie dalej będzie prowadzić trasa i umożliwiają rozpoczęcie skręcania jeszcze zanim przelecisz przez checkpoint. Jeśli jakiś miniesz zostanie ci przyznane pięć karnych sekund do czasu. Leć spokojnie i dosyć wolno, a powinieneś sobie poradzić, bez większych problemów.

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...