Mapa GTA V - Opancerzone furgonetki
Mapa GTA V - Opancerzone furgonetki
Powiększ mapę

Furgonetka (1-10) - mapa | Przypadkowe zdarzenia | GTA V Poradnik GTA V

Legenda Mapa GTA V - Opancerzone furgonetki

Opancerzona furgonetka

Furgonetka (1-9)

Dostępność: dowolna postać

Miejsca, w których można wpaść na opancerzone furgonetki zaznaczone zostały na dołączonej do opisywanego rozdziału mapce.

Warto zaatakować strażnika zanim włoży walizkę do furgonetki - Furgonetka (1-10) - mapa | Przypadkowe zdarzenia | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Warto zaatakować strażnika zanim włoży walizkę do furgonetki

Zdarzenie to uaktywnia się w aż dziesięciu różnych miejscach w świecie gry i zawsze ma ono identyczny przebieg. Powinieneś mianowicie zauważyć opancerzoną biało-zieloną furgonetkę i warto podjąć próbę zdobycia przewożonej w niej gotówki. Na atak na furgonetkę polecam zdecydować się w momencie gdy zatrzyma się ona na stacji benzynowej czy w miejscu podjęcia pieniędzy. Weź przy tym pod uwagę to, że konwojenci są bardzo czujni i zaatakują Cię już na sam widok wyciągniętej broni. Najlepszym pomysłem jest zaatakowanie konwojenta przenoszącego walizkę z gotówką, dokonując tego zanim włoży on walizkę do furgonetki. Bądź oczywiście gotowy do szybkiego wybrania z inwentarza ulubionej pukawki i pozbycia się obu konwojentów zanim zdążą oni odpowiedzieć ogniem (możesz też rozjechać autem przynajmniej jednego z nich).

Bomba to dobry sposób na otwarcie drzwi furgonetki - Furgonetka (1-10) - mapa | Przypadkowe zdarzenia | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Bomba to dobry sposób na otwarcie drzwi furgonetki

Jeżeli walizka z gotówką została już załadowana na furgonetkę to jedynym sposobem na jej pozyskanie jest zniszczenie tylnych drzwi pojazdu. Podejdź do drzwi furgonetki i zacznij ostrzeliwać je np. z pomocą karabinu szturmowego lub przyczep do drzwi bombę (Sticky Bomb) i ją zdetonuj. Niezależnie od tego w jaki sposób pozyskałeś walizkę na sam koniec musisz zgubić dwu lub trzygwiazdkowy policyjny pościg, tak więc zacznij uciekać tuż po zdobyciu gotówki.

Nagrody za ukończenie zdarzenia:

  • gotówka (ilość pieniędzy w walizce jest losowo dobierana, przy czym zazwyczaj jest to kwota z przedziału od 3000 do 8000 dolarów)