Paparazzo - Otrzeźwienie | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V Poradnik GTA V

Paparazzo - Reality Check (Paparazzo - Otrzeźwienie)

Dostępność: Franklin - Paparazzo - Otrzeźwienie | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Dostępność: Franklin

Lokalizacja: Misja ta staje się dostępna po zaliczeniu opcjonalnych zadań Paparazzo - Krach oraz Paparazzo - Jej Wysokość. Możesz już wyruszyć do miejsca ostatniego spotkania z Beverlym znajdującego się w zachodnim Vinewood (West Vinewood). Poszukiwaną osobę zauważysz przed jednym z hoteli (powyższy screen).

Beverlyego i jego pomocników najłatwiej będzie zlikwidować z pomocą granatnika - Paparazzo - Otrzeźwienie | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Beverly'ego i jego pomocników najłatwiej będzie zlikwidować z pomocą granatnika

W trakcie rozmowy z Beverlym okaże się, że nie planuje on podzielić się z Franklinem zyskami z ostatnich zleceń, w rezultacie czego konieczne okaże się zamordowanie tej postaci. Jeśli chcesz zaliczyć tę misję w 100 procentach to wymagane będzie zlikwidowania Beverly'ego i dwóch towarzyszących mu postaci w jednym ataku i proponuję w takiej sytuacji użyć granatnika. Po wykonanej akcji bądź gotowy do zgubienia policyjnego pościgu, bo atak z wykorzystaniem granatnika z oczywistych względów może zostać odnotowany.

Nagrody za ukończenie misji: brak

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • Explosive Action! - Musisz zabić Beverly'ego i towarzyszące mu dwie postacie pojedynczym atakiem. Wskazane jest wykorzystanie granatnika.