Porwanie | Przypadkowe zdarzenia | GTA V Poradnik GTA V

Porwanie

Dostępność: dowolna postać

Lokalizacja: Podjazd przed jedną z posiadłości w centralnej części wzgórz Vinewood (Vinewood Hills).

Celuj w opony ściganej furgonetki - Porwanie | Przypadkowe zdarzenia | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Celuj w opony ściganej furgonetki

Po zbliżeniu się do właściwej posiadłości powinieneś zauważyć członków gangu motocyklowego The Lost MC próbujących uprowadzić młodą kobietę. Wyrusz w pościg za furgonetką gangsterów i ostrzelaj ją (polecam celować w opony), dzięki czemu zmusisz wrogów do zatrzymania pojazdu. Zlikwiduj motocyklistów, po czym podejdź do tylnych drzwi furgonetki żeby oswobodzić kobietę.

Bądź gotowy do odparcia ataku ze strony drugiej grupy motocyklistów - Porwanie | Przypadkowe zdarzenia | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Bądź gotowy do odparcia ataku ze strony drugiej grupy motocyklistów

Uratowana dziewczyna poprosi Cię o zawiezienie jej do bezpiecznej kryjówki i warto oczywiście przystać na ten pomysł. Zadbaj o jakiś dobry środek transportu (nie polecam kabrioletów ani motocykli), albowiem w drodze do punktu docelowego zaatakują was kolejni członkowie gangu The Lost. Możesz próbować zgubić motocyklistów, ostrzelać ich w trakcie jazdy (wskazane jeśli grasz jako Franklin) lub zatrzymać auto i wziąć udział w bardziej standardowej wymianie ognia, przy czym w tym ostatnim przypadku będziesz ryzykował niepotrzebnie życiem uratowanej niedawno kobiety. Zdarzenie dobiegnie końca w momencie dotarcia do kryjówki.

Uwaga - Jeśli grasz jako Trevor to możesz zaliczyć to zdarzenie w alternatywny sposób, a mianowicie zabrać uratowaną kobietę do siedziby kultu Altruistów, która znajduje się u podnóża góry Chiliad w północno-zachodniej części mapy (punkt A na mapie świata). Nagroda za przekazanie dziewczyny w ręce Altruistów to 1000 dolarów.

Nagrody za ukończenie zdarzenia:

  • 1000 dolarów (jeśli zawiozłeś uratowaną kobietę do siedziby Altruistów)