78 - Gauntlet - Mission Row | Wątek główny GTA V Poradnik GTA V

78: Gauntlet - Mission Row

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 74 (Wielka fucha) oraz wybrać w jej końcowej części subtelny wariant zachowania (Subtle). Zaczekaj na e-maila od Lestera, który będzie zawierał informację między innymi na temat lokalizacji auta z dzielnicy Mission Row.

Grywalne postacie: Michael

Dodatkowe informacje: Musisz ukraść w sumie trzy auta, przy czym każda kradzież jest bardzo zbliżona do pozostałych. Po pozyskaniu samochodu należy go zawieźć najpierw do warsztatu celem dokonania niezbędnych przeróbek i dopiero w następnej kolejności do kryjówki.

1 - 78 - Gauntlet - Mission Row | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Nie przejmuj się tym, że na mapie świata nie jest wyświetlana szczegółowa lokalizacja poszukiwanego auta, bo bezproblemowo odnajdziesz je we własnym zakresie - 78 - Gauntlet - Mission Row | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry

Nie przejmuj się tym, że na mapie świata nie jest wyświetlana szczegółowa lokalizacja poszukiwanego auta, bo bezproblemowo odnajdziesz je we własnym zakresie. Podpowiedź stanowi oczywiście e-mail od Lestera, który zawiera dwa zdjęcia - jedno pokazujące auto, a drugie pokazujące obszar na mapie. Poszukiwany pojazd (Bravado Gauntlet) pozostawiono mianowicie na niewielkim parkingu przed hotelem Templar znajdującym się w dzielnicy Mission Row. Szczegółowa lokalizacja samochodu pokazana została na powyższych screenach.

Podstawowe przeróbki kosztują 11 tysięcy dolarów - 78 - Gauntlet - Mission Row | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Podstawowe przeróbki kosztują 11 tysięcy dolarów

Wsiądź do auta (nikt ci w tym nie przeszkodzi) i wyrusz nim w stronę warsztatu samochodowego Los Santos Customs znajdującego się w pobliżu lotniska, czyli w południowo-zachodniej części miasta. Po drodze staraj się w nic nie uderzać żeby nie narazić się na dodatkowe koszty. Wjedź do garażu i przystąp do zakupów. Obowiązkowe przeróbki pojazdu (Heist Prep) kosztują 11 tysięcy dolarów, ale jeśli dysponujesz większą ilością gotówki to warto też zakupić dwa inne ulepszenia, a mianowicie pancerz (Armor) za 5 tysięcy dolarów i kuloodporone opony za 4 tysiące dolarów. Wyjedź z warsztatu i ostrożnie wyrusz zmodyfikowanym autem do kryjówki. Zaparkuj samochód w garażu i wyjdź na zewnątrz.

Nagrody za ukończenie misji: brak

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • Mapped - Musisz odnaleźć samochód zaparkowany w miejscu pokazanym w e-mailu Lestera. Ignoruj więc podobne modele, na które możesz natrafić w trakcie swobodnego przemierzania świata gry, bo pozyskanie ich nie pozwoli ci zaliczyć misji w stu procentach.
  • Not a Scratch - Nie możesz uszkodzić skradzionego samochodu.
  • Pimped Out - Musisz przeznaczyć w sumie 17 tysięcy dolarów na ulepszenia auta. Oprócz wymaganych przeróbek warto też zainwestować w dwie opcjonalne modyfikacje, o których wspomniałem w opisie przejścia misji.