Rampage Two (Rzeźnia 2) | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V Poradnik GTA V

Rampage Two (Rzeźnia 2)

Dostępność: Trevor - Rampage Two (Rzeźnia 2) | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Dostępność: Trevor

Lokalizacja: Misja ta staje się dostępna po zaliczeniu opcjonalnego zadania Rzeźnia 1. Miejsce jej rozpoczęcia sygnalizuje ikona czaszki i znajduje się ona w południowo-wschodniej części Los Santos. Zatrzymaj się przed pokazanym na dołączonym screenie sklepem monopolowym i podejdź do stojących przy nim gangsterów.

Granaty w dalszym ciągu są idealnym sposobem na niszczenie pojazdów - Rampage Two (Rzeźnia 2) | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Granaty w dalszym ciągu są idealnym sposobem na niszczenie pojazdów

Ogólne założenia tej misji nie zmieniły się w stosunku do poprzedniego tego typu zadania. Nie próbuj ukrywać się za zasłonami, tylko pozostawaj na otwartej przestrzeni, starając się sprawnie likwidować okolicznych wrogów. Do zabijania przeciwników używaj pistoletu maszynowego, a natomiast do niszczenia nadjeżdżających aut granatów (nie pozwalaj też na to żeby Trevor został potrącony). Rzeźnia dobiegnie końca po upływie dwóch minut i żeby została zaliczona musisz zabić co najmniej 30 przeciwników.

Nagrody za ukończenie misji: brak

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • Get 45 Kills - Musisz zabić co najmniej 45 przeciwników. Skupiaj się przede wszystkim na eliminowaniu tych wrogów, którzy nie używają pojazdów, bo o wiele szybciej będą oni ginęli.
  • Get 6 Headshots - Musisz zabić sześciu przeciwników strzałami w głowę.
  • Destroy 2 Vehicles - Musisz zniszczyć dwa pojazdy. Najlepiej jest skorzystać z granatów, podrzucając je po tym jak dane auto się gdzieś zatrzyma.