Rampage Three (Rzeźnia 3) | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V Poradnik GTA V

Rampage Three (Rzeźnia 3)

Dostępność: Trevor - Rampage Three (Rzeźnia 3) | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Dostępność: Trevor

Lokalizacja: Misja ta staje się dostępna po zaliczeniu opcjonalnego zadania Rzeźnia 2. Miejsce jej rozpoczęcia sygnalizuje ikona czaszki i znajduje się ona w centralnej części Los Santos, w dzielnicy Chamberlain Hills. Zatrzymaj się przy jednym z domów i podejdź do stojących przy nim gangsterów (powyższy screen).

Walki toczą się w pobliżu długiej alejki - Rampage Three (Rzeźnia 3) | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Walki toczą się w pobliżu długiej alejki

Założenia tej misji są identyczne do poprzednich rzeźni, tak więc sukcesywnie eliminuj gangsterów, używając karabinu szturmowego. Walki domyślnie rozgrywają się w długiej alejce i rozważ oddalenie się od tego miejsca, bo w przeciwnym wypadku możesz być zaskakiwany z obu stron bez możliwości znalezienia bezpiecznego punktu do ostrzału. Tradycyjnie już też uważaj na wrogie pojazdy i niszcz je z pomocą granatów. Misja trwa 2 minuty i musisz w tym czasie zabić co najmniej 30 gangsterów.

Nagrody za ukończenie misji: brak

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • Get 50 Kills - Musisz zabić co najmniej 50 przeciwników. Skupiaj się przede wszystkim na eliminowaniu tych wrogów, którzy nie używają pojazdów, bo o wiele szybciej będą oni ginęli.
  • Get 6 Headshots - Musisz zabić sześciu przeciwników strzałami w głowę.
  • Destroy 2 Vehicles - Musisz zniszczyć dwa pojazdy. Najlepiej jest skorzystać z granatów, podrzucając je po tym jak dane auto się gdzieś zatrzyma.