48 - Rola życia | Wątek główny GTA V Poradnik GTA V

48: Deep Inside (Rola życia)

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 47 (Caida Libre). Możesz już wyruszyć w pobliże planu filmowego znajdującego się w dzielnicy Richards Majestic (punkt D na mapie świata).

Grywalne postacie: Franklin

Dodatkowe informacje: Pierwsza część tej misji, zakładająca przekradnięcie się na plan filmowy i ogłuszenie jednego z aktorów, jest krótka i bardzo prosta. Na wyzwanie możesz liczyć dopiero w drugiej części opisywanego zadania, wiążącej się z koniecznością dokonania kradzieży rzadkiego modelu auta. Dostarczenie tej maszyny do garażu w jednym kawałku okaże się bowiem niełatwe.

Zatrzymaj się w pobliżu planu filmowego, nie wjeżdżając na jego teren - 48 - Rola życia | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Zatrzymaj się w pobliżu planu filmowego, nie wjeżdżając na jego teren

Miejscem rozpoczęcia tej misji są okolice planu filmowego znajdującego się w dzielnicy Richards Majestic, czyli w północno-zachodniej części miasta. Uwaga - Nie próbuj wkraczać/wjeżdżać na plan filmowy przez główną bramę, albowiem Franklin nie ma upoważnienia do zbadania tej lokacji i doprowadziłoby to do zaalarmowania sił policji. Zamiast tego ustaw się przy czarnej bocznej bramce i zaczekaj na telefon od Molly.

Aktor - 48 - Rola życia | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Aktor

Przeskocz nad wspomnianą wyżej bramką, udając się w lewo i następnie w prawo. Ostrożnie zbliż się od tyłu do jednego z aktorów, pomagając sobie oczywiście trybem skradania się. Zaatakuj wspomnianą osobę z zaskoczenia, dzięki czemu Franklin odciągnie jej ciało do przyczepy i założy smoking.

Możesz już wyruszyć w stronę miejsca, w którym stoi nadający się do kradzieży samochód - 48 - Rola życia | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry

Możesz już wyruszyć w stronę miejsca, w którym stoi nadający się do kradzieży samochód. Wsiądź do klasycznego auta (Dewbauchee JB 700) i od razu wyrusz w stronę mijanego wcześniej wyjścia ze studia filmowego. Po drodze postaraj się potrącić ogłuszonego i zaciągniętego niedawno do przyczepy aktora (powyższy screen), albowiem czynność ta jest wymagana do zaliczenia misji w stu procentach.

Użyj kolców do pozbycia się aut ochroniarzy - 48 - Rola życia | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Użyj kolców do pozbycia się aut ochroniarzy

W trakcie podróży do garażu musisz się niestety liczyć z tym, że aktorka siedząca na fotelu pasażera będzie próbowała chwytać za kierownicę, przeszkadzając Franklinowi w jeździe. Staraj się w rezultacie jechać środkiem drogi, zmniejszając w ten sposób ryzyko poważnej kraksy. Do pościgu dołączą wkrótce dwa auta ochrony. Zaczekaj na otrzymanie informacji o możliwości wyrzucenia kolców (odpowiedni przycisk na krzyżaku). Dwukrotnie wyrzuć kolce, każdorazowo neutralizując jeden z samochodów uczestniczących w pościgu.

Miejsce zakończenia misji - 48 - Rola życia | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Miejsce zakończenia misji

To nie koniec atrakcji, bo gra pozwoli ci także na pozbycie się natrętnej pasażerki. Ponownie odczekaj na wyświetlenie stosownej informacji i wciśnij szybko wskazany przycisk, aktywując swego rodzaju katapultę. Możesz już w spokoju dowieźć skradzione auto do garażu.

Nagrody za ukończenie misji: brak

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • Not a Scratch - Nie możesz poważnie uszkodzić skradzionego auta. Jak najszybciej opuść plan filmowy, tak by uniknąć ostrzału ze strony ochroniarzy. Pozbądź się z pomocą kolców ścigających Cię pojazdów i nie pozwól na to żeby pasażerka przyczyniła się do uderzenia w inne auto czy element otoczenia.
  • Fastest Speed - Musisz rozwinąć maksymalną prędkość skradzionym pojazdem. Najlepiej jest w drodze do garażu wybrać jakąś okrężną drogę zakładającą np. przejazd fragmentem autostrady, tym bardziej, że w opisywanej misji nie musisz ścigać się z czasem.
  • Stealthy Recasting - Musisz ogłuszyć aktora przebywającego na planie filmowym bez podnoszenia alarmu.
  • Premature Ejector - Musisz katapultować pasażerkę w czasie krótszym niż 10 sekund od momentu odblokowania tej "funkcji" skradzionego pojazdu.
  • Second Strike - Musisz potrącić ogłuszonego wcześniej aktora podczas ucieczki z planu filmowego skradzionym autem.