Rampage Four (Rzeźnia 4) | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V Poradnik GTA V

Rampage Four (Rzeźnia 4)

Dostępność: Trevor - Rampage Four (Rzeźnia 4) | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry

Dostępność: Trevor

Lokalizacja: Misja ta staje się dostępna po zaliczeniu opcjonalnego zadania Rzeźnia 3. Miejsce jej rozpoczęcia sygnalizuje ikona czaszki i znajduje się ona przy skrzyżowaniu w centralnej części mapy świata (obszar o nazwie Great Chaparral, na zachód od miasteczka, w którym swoją przyczepę ma Trevor). Po dotarciu na miejsce zatrzymaj się przy pokazanym na screenie uszkodzonym jeepie, przy którym pracuje dwóch żołnierzy.

Granatnik to najlepsza broń do zaliczenia tej misji - Rampage Four (Rzeźnia 4) | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Granatnik to najlepsza broń do zaliczenia tej misji

Tym razem czeka Cię nieco inne wyzwanie. Zejdź przede wszystkim z drogi, ustawiając się gdzieś na poboczu i rozpoczynając ostrzał z użyciem granatnika. Celuj w zatrzymujące się w okolicy jeepy i ciężarówki wojskowe, starając się je niszczyć zanim wysiądą z nich żołnierze i zdołają rozbiec na wszystkie strony.

Czołg zostanie zniszczony dopiero po kilku trafieniach z granatnika - Rampage Four (Rzeźnia 4) | Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa | GTA V - GTA V - poradnik do gry
Czołg zostanie zniszczony dopiero po kilku trafieniach z granatnika

W trakcie walk do zniszczenia będą także co najmniej dwa wrogie czołgi. Pamiętaj w tym przypadku o pozostawaniu w ciągłym ruchu, najlepiej przemieszczając się na boki i cały czas używając granatnika. W celu zniszczenia każdego z czołgów musisz go kilkakrotnie trafić. Misja trwa 3 minuty i musisz w tym czasie zabić co najmniej 35 żołnierzy.

Nagrody za ukończenie misji: brak

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • Get 50 Kills - Musisz zabić co najmniej 45 przeciwników. To łatwe wyzwanie, bo w eksplozji każdego z pojazdów ginie zazwyczaj kilka osób.
  • Get 6 Headshots - Musisz zabić sześciu przeciwników strzałami w głowę. Niestety oznacza to, że musisz na pewien czas przełączyć się na "tradycyjną" broń palną, najlepiej gdy będziesz już bliski zakończenia zadania.
  • Destroy 2 Tanks - Musisz zniszczyć dwa czołgi. Rozpoczynaj ostrzeliwanie każdego z czołgów gdy tylko znajdzie się on w pobliżu skrzyżowania.