25 - Dzień żywego trupa | Wątek główny GTA V Poradnik GTA V

25: Dead Man Walking (Dzień żywego trupa)

Sposób odblokowania: Musisz ukończyć główną misję 22 (Chwała lub chała). Możesz już wyruszyć do obserwatorium (litera B na mapie świata).

Grywalne postacie: Michael

Dodatkowe informacje: Kompletnie nie musisz przygotowywać się do tej misji, albowiem Michael w trakcie jej rozgrywania utraci tymczasowo całe swoje wyposażenie. Co do samego zadania, ma ono bardzo ciekawy przebieg, albowiem zakłada ucieczkę z biura koronera i rozpoczyna się... w kostnicy. Końcówa część misji to dość wymagający, trzygwiazdkowy pościg.

Obserwatorium - 25 - Dzień żywego trupa | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Obserwatorium

W celu przystąpienia do tej misji musisz dotrzeć do obserwatorium zlokalizowanego na północ od Los Santos, na wzgórzach Vinewood. Do obserwatorium podjedź od północnej strony, a następnie wyjdź z auta i dotrzyj na punkt widokowy, na którym będzie już czekał Dave, czyli kontakt Michaela z FIB. Wysłuchaj rozmowy dotyczącej konieczności infiltracji biura koronera i zweryfikowania czy Ferdinand Kerimov faktycznie nie żyje.

Scena w kostnicy - 25 - Dzień żywego trupa | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Scena w kostnicy

Po tym jak Michael przebudzi się w kostnicy możesz w zależności od upodobań od razu wstać ze stołu używanego do przeprowadzania sekcji zwłok lub wysłuchiwać rozmowy stojących nad głównym bohaterem lekarzy. W tym drugim przypadku nie czekaj jednak zbyt długo, bo chirurdzy po pewnym czasie zaczną rozcinać ciało Michaela i w konsekwencji doprowadzą do jego śmierci.

Zajdź od tyłu przeciwnika i go zaatakuj - 25 - Dzień żywego trupa | Wątek główny GTA V - GTA V - poradnik do gry
Zajdź od tyłu przeciwnika i go zaatakuj

Po odzyskaniu pełnej kontroli nad Michaelem załącz tryb skradania się i zajdź od tyłu pierwszego pracownika agencji, wykonując na nim atak w walce wręcz. Koniecznie zabierz pistolet, który należał do pokonanej postaci, po czym zbadaj oba ciała znajdujące się w kostnicy, dzięki czemu ustalisz, że wśród zmarłych osób nie ma Kerimova. Wysłuchaj nowej rozmowy z Dave'em.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...